fish99 مدیر عضویت: 1399/04/30 تعداد پست: 165 عنوان دعانویس | مشاهده متن کامل بحث + 872 بازدید | 30 پست کسی دعانویس خوب میشناسه ک نتیجه دیده باشه؟!نصیحت نکنید قضاوت هم نکنید فقط اگه کسی میدونه بگهتبلیغ الکی هم نکنید ممنون 1399/05/27 | 01:46 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
nazgita عضویت: 1397/07/22 تعداد پست: 423 شما خودت دعاگرفتی ک نتیجه داده؟ شما رفی پیشش؟ خدایا شکرت دختری سالم وزیبا بهم هدیه دادی قسمت همه منتظرا امین 😍
رویای_شیرین_دیزنی عضویت: 1400/12/29 تعداد پست: 1000 سلام خانمی یه دعانویسی ک خوبه من برای ی سری مشکلاتم زنگ زدم برام فرستاده فقط دعا یا طلسم خلاف شرع نم ... شمارش رو برام میدی؟
mnasimbano عضویت: 1397/01/04 تعداد پست: 1297 برای منو و شوهرم جادو کردن باطل کردیم بعد دعا گرفتم برای خودم ادرسش یاشمارش بده براي به ارامش رسيدن دلم و خوب شدن زندگيم يك صلوات مهمون هم كنيد...اخه دوسش دارم😔😔😔❤️
گل_رز٩٩ عضویت: 1401/03/04 تعداد پست: 113 سلام خانمی یه دعانویسی ک خوبه من برای ی سری مشکلاتم زنگ زدم برام فرستاده فقط دعا یا طلسم خلاف شرع نم ... سلام ميشه بهم پيام بديذ
رزسرخ۷۴ عضویت: 1398/12/03 تعداد پست: 473 برای منو و شوهرم جادو کردن باطل کردیم بعد دعا گرفتم برای خودم میشه شماره شو بدید من
eli_jahed عضویت: 1401/05/19 تعداد پست: 270 من یه نفر رو میشناسم سرکتاب میگیره و دعای خیر میده قیمتشم خیلی مناسبهمن به خیلی شماره ایشون رو دادم کسی ناراضی نبوده . امیدوارم گره از مشکلتون باز بشه09354078004
goli_1377 عضویت: 1400/05/17 تعداد پست: 995 من کسی رو میشناسم که رایگان سرکتاب میگیره و بعد از نتیجه پول میگیره خواستی درخواست بده شمارشو بهت بدم
goli_1377 عضویت: 1400/05/17 تعداد پست: 995 سلام پیدا کردید؟ من کسی و میشناسم که بعد از نتیجه پول میگیره به کسایی ک مشکل دارن معرفی میکنم همیشه سرکتابشم رایگانه درخواست بده ک شمارشو بهت بدم
iceee عضویت: 1398/10/27 تعداد پست: 842 سلام خانمی یه دعانویسی ک خوبه من برای ی سری مشکلاتم زنگ زدم برام فرستاده فقط دعا یا طلسم خلاف شرع نم ... سلام عزیزم منم شمارش و میخوام
iceee عضویت: 1398/10/27 تعداد پست: 842 من کسی و میشناسم که بعد از نتیجه پول میگیره به کسایی ک مشکل دارن معرفی میکنم همیشه سرکتابشم رایگانه ... عزیزم ب منم بگو کارم گیره
خداقلبمه عضویت: 1401/04/20 تعداد پست: 288 منم خیلی گرفتاریو بدبختی داشتم یکیو پیداکردم خیلیم نمیگیره پول ولی واقعا انگار به خواست خدامعجزه کرد از دعواهای شدید باهمسرم از تنگ دستی همچیزمون ورق برگشت شماره ک نمیزارم شاید نخواد ایدی تلگرام داره میزارم@yamahdiadrakne
اسفندروآتیش عضویت: 1400/07/17 تعداد پست: 886 نصیحت میکنم میتونی نشنیده بگیری ولی من وظیفه انسانیمو انجام میدم،خدا قهرش میگیره از کسی که سراغ دعان ... من اعتقادندارم ونمیرم زندگیم هزارتامشکل که رفع هم نمیشه اماتواطرافیانم هستن که همه کاراشون بادعاس بهترین زندگی رودارن بستگی به اعتقاد داره
اسفندروآتیش عضویت: 1400/07/17 تعداد پست: 886 من کسی و میشناسم که بعد از نتیجه پول میگیره به کسایی ک مشکل دارن معرفی میکنم همیشه سرکتابشم رایگانه ... میشه به منم معرفیش کنی