2777
2789
عنوان

زن داداشم

2956 بازدید | 78 پست

سلام امروز قراره برادرم با خانومش برای بار اول بیان خونه پدرم. بعد از ماه عسلشونه...این لباس رو بپوشم؟؟؟دختره سخت گیر و یکم محجبه طوره!من از اول جلو یدونه برادرم اینجوری میپوشیدم ...ولی میترسم دختره دلخور بشه ...آخه خودمم از دست خواهرشم حرص می خورم البته اون با تاب و شورتک میگرده... عروسمون و خواهرشوهرم هم سن خودمن تقریبا... 

اگه بند لباس زیر دیده بشه ناراحت میشه از دستم ؟؟؟؟؟؟

راستی شماها چی ...چجوری لباس می پوشید جلو برادرتون و همسرش؟؟؟خواهرشوهراتون چی؟؟؟حرص نمیخورید؟

خدااااااییی ادای ادامای روقت فکر رو درنیارین ..صادق باشید 😉

آخه من خودمم از دست خواهرشم حرص می خورم نمیخوام عروسمون هم حرص بخوره 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ب نظرم نپوش ب عقاید کارندارم ک چون باحجابه و.. ب حسی ک خاهرشوهرت وقتی این طوری لباس میپوشه و‌توداری فکرکن نزاراون حس‌رو‌ زن داداشتم داشته باشه

درتاریخ ۱۳۹۹٫۹٫۹ انشالابهترین اتقاق زندگیم خواهدافتاد🌹کاش برگردیم به اون دوره که سرفه هامون فقط واسه اینه که بگیم کسی تو توالت هست، نیا تو😀

برای دفعه ی اول فکر نکنم زیبا باشه اینطوری بگردی..چونکه یه مقدارم خانومها موقع ازدواج حساس میشن..حسود میشن.زیرش یه چیز آستین کوتاه بپوش

-حالم خوب نیست🥶سردمه...+شاید *مُردی*،،حواست نیست...😓😔  

لباس مشکلی نداره خیلیم عالی 

خواهر شوهر منم تاب شلوارک میپوشه جلو شوهرم من مشکلی ندارم باهاش

دعا کنید زود تر برم سر خونه زندگی خودم.... وزن اولیه 99.7😱وزن فعلی 97😔هدف بعدی 90😭.       هدف نهایی 70😍
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز