به هیچ عنوان فکر و خیال نکن، فکر زیاد،آدم رو ضعیف میکنه.
دکمه احساس تو خاموش کن. اصلا از جاش دربیار و پرتش کن بیرون.
حداقل تا یکی دو سال نیازی به احساسات نداری.
فقط چراغ عقلت رو روشن کن.
روزی یکبار صلوات امام زمان رو بخون، بزن تو نت برات میاره.
از امام زمان بخواه کمکت کنن. نامه بنویس براشون و بسپار به خودشون.
قضیه رو برای هیچکس تعریف نکن، نه دوست، نه خواهر، نه هیچکس.
هر کس خواست سر این قضیه حرف بزنه باهات، اجازه نده بهش. چون معمولا تو دل آدمو خالی میکنه حرف های نسنجیده آدم هایی که روی کلماتشون دقت ندارن.
کلیه حق و حقیقت رو بگیر.
کلمه ای با همسرت حرف نزن.
نگو اگه اینو اونو نگم، تو دلم می مونه.
برو بدون هیچ حرفی.
همه چیز رو خودش میدونه، زیاد گفتن فقط خودت رو خراب میکنه.
حرفهات رو فقط با خدا بزن تا خالی بشی.
اجازه ندید که نه خودش و نه خانوادش دیگه طرفتون بیان.
نگذار بیش از این احساسات خودت و خانواده ات جریحه دار بشه.