2777
2789
عنوان

صمیمیت ممنوع

| مشاهده متن کامل بحث + 394992 بازدید | 1784 پست

اگر جدا بشی، برنامه ات برای زندگی چیه؟

میخوام نسنجیده عمل نکنی.

توانش رو داری؟

میتونی خودت رو ترمیم کنی؟

معلم رسمی هستی؟

بشین یک جدول بکش، یک طرف مزایای رابطه تون رو بنویس، یک طرف معایبش رو.

بدون احساسات، واقع بینانه و عاقلانه.

خوشا راهی که پایانش تو باشی...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اینم بگم بار اولی نبوده که این اتفاق می افته! بارها و بارها تکرار شده و من به امید اینکه درست بشه مو ...


وای طناز جان چقدر ناراحت شدم 

خدا به دلت آرامش بده 

توکل کن بر خدا انشاله مشکلاتت حل شه 

ما هم برات دعا میکنیم

اینم بگم بار اولی نبوده که این اتفاق می افته! بارها و بارها تکرار شده و من به امید اینکه درست بشه مو ...

تصمیمت چی هست؟

شرایط بدی هست.

اما میخوام محکم باشی.

خوشا راهی که پایانش تو باشی...
نه عزیزم خداروشکر بچه نداریم

چقدر خوشحال شدم برات.

گاهی بچه نداشتن، بزرگترین موهبت زندگی هست.

پس خودت هستی و جون خودت.

محکم و قوی باش.

تصمیمت رو بگیر و بهش عمل کن.

خوشا راهی که پایانش تو باشی...
اگر جدا بشی، برنامه ات برای زندگی چیه؟ میخوام نسنجیده عمل نکنی. توانش رو داری؟ میتونی خودت رو ترم ...

بانو جان من ۲ سال پیش قصد جدایی داشتم اما نه هنوز استقلال مالی داشتم نه هنوز به لحاظ عاطفی استقلال داشتم. امروز هم شاغلم هم به لحاظ روحی تونستم مستقل بشم هم خانواده و فامیلم کاملا پشتم هستن هم بچه ندارم. بانو جان ۴ سال موندم درست بشه نشد نمیتونم ریسک کنم و یه طفل معصومو توی یه رابطه ی بد بار بیارم.

بانو جان بله ستون ها رسم کردم و مزایا و معایب رابطه و مزایا و معایب جدایی رو نوشتم. تصمیم آسونی نبود و همین الانم سختی هایی دارم اما تصمیم منطقی، عاقلانه و جدا از احساس گرفتم و پاش هم ایستادم.

بانو جان من میتونم گلیم خودمو از آب بکشم بیرون. نگران خودم نیستم ولی موندن توی رابطه ای که نه آرامش دارم نه امنیت روحی، روانی، فکری و جسمی برام ارزشی نداره.

چقدر خوشحال شدم برات. گاهی بچه نداشتن، بزرگترین موهبت زندگی هست. پس خودت هستی و جون خودت. محکم و ...

بانوی عزیزم من و همسرم اون اواخر قصد بچه دار شدن داشتیم ولی خواست خدا بود که بچه دار نشیم. چون واقعا از خدا خواستم اگر مصلحت من هست پیش روم بگذار و خدا هم کمکم کرد. باور کنید اگر راهی برام وجود داشت میموندم و میجنگیدم اما من خیلی بیشتر از توانم موندم و جنگیدم و الان قاطعانه قصد دارم از یه رابطه ی ناسالم بیرون بیام. ممنونم که کنارم هستید. من آینده ی روشنی رو برای خودم می بینم

بانو جان من ۲ سال پیش قصد جدایی داشتم اما نه هنوز استقلال مالی داشتم نه هنوز به لحاظ عاطفی استقلال د ...

ببین عزیزم، نمیخوام چیزی بهت بگم از روی احساسات.

یا تشویقت به کاری بکنم.

چون امروز در کنارت هستیم ما، اما فردا نه.

این بار رو باید به تنهایی به دوش بکشی.

همینطور که ما باید بار زندگی مون رو به تنهایی به دوش بکشیم.

اما یک نصیحت دارم برای همه، و اول از همه خودم.

هیچ وقت، به صرف اینکه فقط در یک رابطه ای باشیم، تن به هر خفتی ندیم.

گاهی اوقات، بعضی ها مجبور به تحمل شرایط هستند بخاطر بچه هاشون.

اما این بند به پای شما نیست.

خوشا راهی که پایانش تو باشی...
وای طناز جان چقدر ناراحت شدم  خدا به دلت آرامش بده  توکل کن بر خدا انشاله مشکلاتت حل شه& ...

عزیزم باورت نمیشه بگم این چند روز که خونه ی پدرم هستم چقدر آرومم و در آرامشم.

من به توصیه های بانو آرتمیس عمل کردم. همیشه مراقب زیبایی ها، اندامم و سلامتیم بودم. تحصیل کرده هستم و خانوادمو همه جوره کنارم دارم. خودم دستم توی جیب خودمه و نگران چیزی نیستم. دختری هم نیستم که اهل روابط خارج از عرف باشم پس نگران نیستم و خودمو به خدا میسپارم.

بانوی عزیزم من و همسرم اون اواخر قصد بچه دار شدن داشتیم ولی خواست خدا بود که بچه دار نشیم. چون واقعا ...

برای کسی بجنگ عزیزم، که ارزش جنگیدن داشته باشه.

اون کس فقط خودتی.

برای خودت بجنگ.

مطمئنم خوشبخت میشی، چون لیاقتو داری.

فقط گاهی بد انتخاب می کنیم.

حالا که تصمیمتو گرفتی برات چند تا نصیحت دارم.

خوشا راهی که پایانش تو باشی...
ببین عزیزم، نمیخوام چیزی بهت بگم از روی احساسات. یا تشویقت به کاری بکنم. چون امروز در کنارت هستیم ...

ممنونم بانوی عزیزم

همیشه این نصیحتتون توی گوشم بوده، هست و خواهد بود. 

درسته نباید به هر قیمتی تن به هر خفتی بدیم. من تمام تلاشمو می کنم تا با موفقیت بیرون بیام. 

عزیزم باورت نمیشه بگم این چند روز که خونه ی پدرم هستم چقدر آرومم و در آرامشم. من به توصیه های بانو ...


ماشالا شما دختر  منطقی و پر تلاشی هستی. من از تاپیک قبلی در جریان تلاش های شما هستم . حیفه ک قدر شما و تلاش ها تون رو ندونن.  انشاله خدا کمکت میکنه 


به هیچ عنوان فکر و خیال نکن، فکر زیاد،آدم رو ضعیف میکنه.

دکمه احساس تو خاموش کن. اصلا از جاش دربیار و پرتش کن بیرون.

حداقل تا یکی دو سال نیازی به احساسات نداری.

فقط چراغ عقلت رو روشن کن.

روزی یکبار صلوات امام زمان رو بخون، بزن تو نت برات میاره.

از امام زمان بخواه کمکت کنن. نامه بنویس براشون و بسپار به خودشون.

قضیه رو برای هیچکس تعریف نکن، نه دوست، نه خواهر، نه هیچکس.

هر کس خواست سر این قضیه حرف بزنه باهات، اجازه نده بهش. چون معمولا تو دل آدمو خالی میکنه حرف های نسنجیده آدم هایی که روی کلماتشون دقت ندارن.

کلیه حق و حقیقت رو بگیر.

کلمه ای با همسرت حرف نزن‌.

نگو اگه اینو اونو نگم، تو دلم می مونه.

برو بدون هیچ حرفی.

همه چیز رو خودش میدونه، زیاد گفتن فقط خودت رو خراب میکنه.

حرفهات رو فقط با خدا بزن تا خالی بشی.

اجازه ندید که نه خودش و نه خانوادش دیگه طرفتون بیان.

نگذار بیش از این احساسات خودت و خانواده ات جریحه دار بشه.

خوشا راهی که پایانش تو باشی...
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز