سلام عزیزم.
همسرت نه بدجنسه و نه بی مسئولیت.
فقط تحت تاثیر مادرش هست زیاد.
حتما خیلی متن سازی میکنن جلوش.
شما هم حتما در این زمینه کار نکردی روش.
پس طبیعیه که میدون دست مادرشه و بازیگردان این زندگی هست.
شما هم ابراز کن که ناراحت میشی از این کارش.
اینکه شما یک خانواده مستقل هستید.
حرف، حرف شما و همسرت هست و اولویت زندگی شما هستید.
بهت پیشنهاد میکنم مقاله منظومه زناشویی گیس گلابتون رو بخونی.
تو گوگل سرچ کنی میاره برات.
سعی کن اولویت هاش رو عوض کنی و متوجه اش کنی که کسی نباید جز شما دو نفر تصمیم بگیره برای زندگی.
روی حرف حقت هم بمون تا یاد بگیره.