ممنون عزیزم از وقتی ک گزاشتی
من حقیقت یک نون هم بیارم از خونشون حس بدی دارم با اینک بقیه اطرافیان خیلی خیلی دیدم ک کمک پسرشون میکنن و میگن بخاطر پسرمون ی نمونش خانواده خودم و این منت سر عروس نیست چون پسر باید خرج بده ن من ولی اینجا همه چی برعکسه دقیقا برعکس یعنی توی دعوا تا خالا هزاران بار اینو ب من گفتن و تصمیم دارم اینسری بگم منت روی من نزارین چون من وظیفه ای ندارم ک..
اگ قبلا بود و قبل اشنا شدن با بانو میرفتم و معذرت خواهی هم میکردم مث پارسال میگفتم ببخشید بیشتر میام کمک !!!!
ولی امسال خیلی دل چرک شدم مخصوصا ک ب مامانمم گله کرده
فکر میکنن زمان قجره واقعا
همشون اینطوری هستن ها از مرد بگیر تا زن..معیار خوب بودن براشون کار کردنه اونم در حد زیاد
یعنی ظرف شستن و غدا درست کردن اصلا و ابدا کار براشون محسوب نمیشه
امسال ک گذشت اما اینا هر سال و هر زمان کار دارن
دنبال چن تا جمله خوب مگیردم تا با حفظ احترام بگم ک من وظیفه ای ندارم این کارا هم لطف من بوده واقعا چون خودم مثلا سبزی میگزفتم تنها پاک میکردم نمیومدن کمک
چقد رب رفتم کمکشون اما بهم ک ندادن هیچ گف من کمرم درد میکنه خودت درست کن
دیگ رسما زدم سیم اخر یک ماهه ندیدمشون خدا رحم کنه بهم😅