تشکر از استارتر تاپیک و سایر دوستان
امسال دو کتاب دربارهی ملانیا ترامپ منتشر شده و من تقریبا نیمی از هر دو رو خوندم و بد ندیدم نکتههایی رو که به نظرم جالب اومدند باهاتون در میون بذارم.
یکی از کتابها توسط دوست ملانیا که الان دیگه ارتباطی ندارند اما سابقهی بیش تر از پونزده سال دوستی دارند نوشته شده و این دوست میگه که:
_ملانیا هیچوقت دربارهی کودکیش با اون حرف نزده و به گفتن این که کودکی خیلی خوبی داشته بسنده میکنه (در حالی که در کشور کمونیستی بزرگ شده و اگه فرد شکایتگری بود حتما مسائلی برای غر زدن پیدا میکرد).
_هر زمان صحبت به سمت ارتباطش با همسر میره موضوع صحبت رو دوباره به ارتباط این دوست با همسرش برمیگردونه.
_هیچوقت از همسرش بد نمیگه حتی زمانی که اون صحبتهای نامناسب پخش شدند در قرار نهار با این دوست هیچ حرف بدی دربارهی همسرش نزده و کل قضیه رو بی اهمیت جلوه داده. کلا خونسردی زیادی داره و به دیگران نشون میده همهی مسائل براش کم اهمیت اند.
_به هیچوجه از سختیهای فرزندآوری و تربیت نمیگه و هر زمان شخصی ازش دربارهی پسرش میپرسه اطلاعات خاصی نمیده
به جملات تکراری شبیه عالی هست و مشغول مدرسه اکتفا میکنه. دربارهی جزئیات رابطه با پسرش حرف نمیزنه.
_زمانی که وارد فاز جدیدی از زندگی میشه با اکثر آدمهایی که در فاز قبلی زندگیش بودند ارتباطش رو کم یا قطع میکنه. تقریبا میشه گفت فقط با افرادی معاشرت داره که منفعت براش دارند.
_بسیار آرامش داره و دیگران ترجیح میدند اون نزدیک ترامپ باشه چون ارامشش به اون هم سرایت میکنه و شخصی با ادبیات ترامپ همیشه با اون و دربارهی اون خوب حرف میزنه.
همهی اینها در حالی هست که این دوست در قرارهاشون بسیار درد دل میکرده. اما ملانیا لازم نمیدیده مسائل خصوصیش رو متقابلا در میون بذاره. با توجه به چاپ شدن چنین کتابی میبینید که این کمگویی چه قدر به نفعش کار کرده.