سحر عزیزم بسیار برات متاسف شدم. ان شاالله که خدا همراهته و خودتو بسپار دست خودش.
ببین سحر جان تو خطا کردی ولی آیا غیر از اینه که خداوند با اون همه جلال و جبروت و عظمتش گناه های بزرگ بنده هاشو می بخشه و به آغوش خودش برمی گردونه اون وقت بنده ی خدا شاخ و شونه می کشه و اذیت و آزار میده؟؟؟؟
سحر جان از همین امشب به ما قول بده که قوی و محکم باشی. قول بده از روی صندلی قربانی بلند بشی و روی صندلی مسئول بشینی. به خاطر خودت به خاطر دخترت به حرمت زندگی مشترکت.
منم یادمه یه زمانی برای نگه داشتن و حفظ زندگیم به شوهرم التماس می کردم. اصلا التماس کردن کار آدمای ضعیفه!!! ولی به نظرت چی میشد؟؟؟ اون هر روز تهدید به طلاق می کرد، هر رفتار زشتی ازش سر می زد چون من ضعف نشون داده بودم.
توی سریال شهرزاد وقتی به زور شهرزاد پای خطبه ی طلاقو امضا کرد التماس نکرد. وقتی بچه ش که ذره ذره ی وجودشه ازش به زور گرفتن التماس نکرد! حتی وقتی برا دیدن بچه ش رفت تا بچه نیست بازم التماس نکرد! محکم و مقتدر ایستاد. حتی توی بغل بقیه زار نزد. توی خلوت و تنهایی خودش اشک ریخت.
یا حتی روزی که اجازه ی دیدن بچه رو بهش ندادن توی ملاقاتش با فرهاد، درد و دل نکرد، گریه نکرد، نگفت من بدبختم بی چاره م بی کسم بچه م رفت زندگیم رفت آبروم رفت پدرم رفت ...
سفت و سخت و محکم ایستاد.
حتی وقتی پدرش به خاطر ظلم بزرگ آقا سکته کرد مرد بازم شهرزاد بهش بد و بیراه نگفت!
ببین کاری کرده که حتی بزرگ آقا در مقابلش ضعیف و مستاصل شده!
توی کتاب زنان زیرک نوشته مردا دنبال نقطه ضعفن تا ببینن تا کجا میتونن از زن سواری بگیرن!
میگی کسی پشتم نیست! حتی خدا سحر؟؟؟؟ خدا هم پشت بنده ش نیست؟؟؟
من توی همین زندگی توی دادگاه هم رفتم. روزی دادگاه داشتم پدرم برادرم عموم داییم همه گفتن باهات میایم گفتم نه نیازی نیست خودم یه زنم و هزار مرد
چادرمو سر زدم و رفتم پشت در قاضی شوهرم با پدرش اومده بود ولی من با ادب سلام کردم و منتظر ایستادم.
از درون خیلی بهم سخت می گذشت اما نتیجه ش این شد که الان پدرشوهرم مثل کوه پشتم وایساده، ازم حساب میبره، شوهرم اجازه نمیده یه شب ازش دور باشم اگر برم خونه پدرم دنبالم میاد. خیلی جاها انصافا کوتاه میاد چون دید من زن ترسویی نیستم.
امشب با همسرت حرف بزن بگو باشه حق با تو من خطای بزرگی کردم اما پشیمون شدم و تمام تلاش خودمو کردم تا جبران کنم و از دلت دربیارم اما خودت نخواستی... از این به بعد هم تقلا و تلاشی نمی کنم. اما موافق طلاق توافقی نیستم چون زندگیمو دوس دارم. شما هم هر کاری که میخوای بکنی بسم الله.
از ادامه ش هم نترس. یا همه چیز درست میشه که ان شاالله درست میشه و من امیدم اینه که درست میشه یا همه چیز خراب میشه که بازم درصدش خیلی کم و ضعیفه ولی خراب هم بشه بهتر از یه زندگی داغونه که طرف هر روز یه بلایی سرت بیاره.