سحر عزیز
مبارکتون باشه ان شاالله
تعجب میکنم شما الان چند هفته س مطالب تاپیک رو میخونید، آرتمیس جان در مورد بارداری و اینکه با هماهنگی همسر باشه چند صفحه قبل مطلب گذاشتن اما شما بدون فکر اقدام کردید، ان شاالله که خیره
نمیخام سرزنشت کنم ولی تو خصوصی هم بهتون گفتم
این تاپیکها برای زندگی و مسائل یه زوج بدون حاشیه س
شما باید اول مشکل اصلیتون رو با کمک یه مشاور خبره حل کنید
وقتی میگید همسرتون محلتون نمیده خوب دلیل اصلی رو پنهون میکنید، خواننده رو به شک میندازید
ببینید هر زن و مردی یه خط قرمزی داره که وقتی شریک زندگیش اون خط قرمز رو رد میکنه دیگه خیلی چیزا براش بی اهمیت میشه...
عزیزم امیدوارم این طفل معصوم برات خوشبختی بیاره، اما بازم میگم تا دیر نشده بشین و خیلی آروم در مورد مسائل پیش اومده با همسرت صحبت کن،دوران بارداری خیلی سخته مخصوصا اگه ویار هم داشته باشی...
باور کن اینجا به جز همدردی با تو کاری از دست کسی بر نمیاد، چون مشکلت باید ریشه ای حل بشه بعد رو همسرت کار کنی
موفق باشی...