ببین عزیزم، من هم برادر دارم.
میدونی چطور هستیم با عروس هامون؟
هیچ کاری به کارشون نداریم.
دوست دارن بیان، قدمشون روی چشم.
دوست ندارن، خوش باشن.
برادر وقتی ازدواج میکنه، دیگه رابطه عوض میشه.
نمیشه مثل قدیم بود. برادر مجرد با برادر متاهل کلی فرق داره.
برادر متاهل مسئولیت داره، باید کمکش کنی که بتونه وظایف مرد بودنش رو خوب انجام بده.
همین که ببینیش و بدونی حالش خوبه و راضیه از زندگیش بسه.
راضی هم نباشه، والا خودشون زبون دارن، جامعه و قانون هم که با آقایونه، پس ما چه کاره هستیم؟
خودشون بهتر از ما بلدن چیکار کنن. به هر حال انتخاب کردن و بد و خوب تصمیم خودشون هست.
ما خونه شون هم زیاد نمیریم. مگر خودشون دعوت کنن. اون هم مثل مهمون میریم، مثل مهمون میایم، چون اون خونه حریم یک زن دیگه است و نباید توش سرک بکشیم.
میخواد عروسمون شلخته باشه، به خودش ربط داره، زرنگ باشه، منفعتش به خودش میرسه.