2777
2789
عنوان

صمیمیت ممنوع

| مشاهده متن کامل بحث + 394952 بازدید | 1784 پست
از کارهای کوچیک دیگه شروع کن و فاصله رو بیشتر کن تا به اونجاها برسی. معمولا اگر کارهای دیگه رو درست ...

اگہ خواہرشوہرامون ازماکوچیکترم بودن بازم بالفظ خانوم صداشون بزنیم،پرونمیشن یااینکہ ہوابرشون دارہ چہ خبرہ؟من ازاول فقط بہ اسم صداشون میزدم ودرمقابل اونام ہمین طور

وخدایی که بشددددت کافیست❣
سلام عزیزم. ممنونم. خوش اومدی. دقیقا گاهی مشکلات ما ناشی از این هست که مادرانمون نه تنها مارو راهنما ...

میشه در مورد این مسألهذهام راهنماییم کنید..

ما با خانواده ی همسر داخل یه محل هستیم و خانواده ی بزرگی هستند از نظر جمعیت، بقیه جاریا خیلی در رفتو آمد باهم هستند البته بدون همسرانشون، بچه هاشون بازی میکنند،من همش نگرانم نکنه بچم تنها بمونه پس منم باید رفتو آمد کنم، بنظرتون باورم غلطه؟آیا  جایگزین هست براش اونم تو اینشرایط کرونا؟؟

💖پادشــاهِ جھـــــانِ خود  باش💖

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزیزم. باید از ریشه درست کنی زندگی رو. از نو بسازی. در همه باورهات شک کنی. بررسی شون کنی. د ...

بانو جان سلام امیدوارم حالتون خوب باشه 

بانو جان من درگیر مساله ای هستم که نمیتونم راهی براش پیدا کنم لطفا هرکسی راهی به ذهنش میرسه کمکم کنه ... من حدود شش ساله که تو یه ساختمون مشترک هستم با مادرشوهر و جاری خیلی سختی و تلخی دیدم... جدیدا شوهرم حرف از خونه میزنه که مستقل بشیم و رو طلاهای منم حساب کرده ... بانو جان طلاهام صد گرمی میشه ..‌‌. هرچی به شوهرم میگم هروقت خونه خریدیم اندازه طلاهام به اسمم بزن قبول نمیکنه. و میگه همه میفهمن (برادرشوهر بزرگم املاکیه) سند زیر دستش میره بهم میخندن که تا به اسمش نزده طلاهاشو نفروخته براش . و این حرفا و بهونه ها... و میگه بعدا خورد خورد برات میخرم ... من نمیدونم باید چیکار کنم تنها دارایی من این طلاها هستن وضمن اینکه من خانه دار هستم . چندباری که بهش اسرار کردم میگه تو میترسی من بمیرم و دوست داری اگه چیزی باشه مال تو باشه و زن ها با این ذهنیت میخوان خونه به اسمشون باشه ... نمیدونم چطوری قانعش کنم

ببخشید واقعا برای این مشکلم نیاز به راهنماییتون دارم.من یک خواهر شوهر هم سن خودم دارم.کرو لاله.ولی ل ...

 

مشکل شما را خواندم و همینطور راه حلی را که بانو ارتمیس عزیز پیشنهاد دادند، خیلی کنجکاو شدم ببینم با چه عکس العمل هایی مواجه شدید. اگر دوست داشتید خوشحال میشم بدونم.

سلام بانو . یه سوال دارم خدمتتون من یه هفته ست که بشدت مریضم که فقط دراز کشیدم شوهرم باید حتما ازش ب ...

ببین عزیزم، این نشون میده یک جای کارتون اشتباه هست.

حتما یک چیزی اشتباهه که باید ازش بخوای.

چون در یک رابطه سالم مرد و زن دوست دارن به هم کمک کنن.

اون رو درست کنی، این هم درست میشه.

به نظر من بیشتر از حد مریضی ادا درنیار. چون مرد بفهمه داری ادا در میاری دیگه بهت اعتماد نمیکنه.

دیگه جدیت نمیگیره.

وقتی هم مریض باشی واقعا، میگه اداست، ولش کن.

تو رو به عنوان کسی که همه چیز رو اغراق میکنه میشناسه.

واقعا اینجوری میشه ها؟ توی ناخودآگاهش میره.

اون وقت باورت نمیکنه.

خوشا راهی که پایانش تو باشی...

بانو ارتمیس عزیزم 

میشه در مورد مدیریت روابط با عروسی که به شما بی محلی میکنه باعث میشه معذب باشید و هدفش اینه که شوهرش با خواهرهاش و بالعکس روابط خیلی کمرنگی داشته باشن چیه؟ 

کسی که نه تنها از قطع شدن روابط عبایی نداره بلکه اصلا هدفش همینه. پیشاپیش ممنونم

سلام، وقتتون بخیر.. من هم مثل اکثر خانوما خشت اول رو کج گذاشتم متأسفانه، بیش از حد صمیمی شدم پیشوند ...

سلام عزیزم. مهم نباشه برات. اگر فکر میکنی باید عوض کنی، عوض کن.

واکنش دیگران هم دو روزه.

بعد یادشون میره.

اما یادشون میمونه که تو داری عوض میشی و رفتارهای جدیدی میکنی.

پس مراقب رفتارشون میشن.

خوشا راهی که پایانش تو باشی...
اگہ خواہرشوہرامون ازماکوچیکترم بودن بازم بالفظ خانوم صداشون بزنیم،پرونمیشن یااینکہ ہوابرشون دارہ چہ ...

کوچیک تر هارو با اسم صدا کنید.

مگر اینکه احترام خاصی بهتون بگذارن که شما هم موقعیت ویژه ای فقط برای اون فرد قائل بشید.

سعی کن زیاد کوچیک ترهای دردسرساز رو مخاطب خودت قرار ندی که بخوای صداشون کنی.

.

یکی از دوستان گفت جاری مو (جاری دردسر ساز) چطور صدا کنم؟ بهش گفتم اسم برادر همسرت چیه؟

گفت وحید. منم بهش گفتم هر وقت خواستی حالشو از کسی بپرسی بگو: خانم آقا وحید چطورن؟

هر وقت خواستی به دیگران معرفیش کنی، بگو ایشون خانم داداش همسرم هستند.

هر وقت باهاش کار داشتی و خواستی صداش کنی، بدون داری زیادی صمیمی میشی.

خوشا راهی که پایانش تو باشی...
میشه در مورد این مسألهذهام راهنماییم کنید.. ما با خانواده ی همسر داخل یه محل هستیم و خانواده ی بزرگ ...

تنهایی چاره داره.

چرا تنهاش بگذاری؟

ببرش پارک.

باهاش فیلم و انیمیشن ببین.

باهاش بازی کن.

برنامه بریز با باباش بازی کنه.

دوستهاشو دعوت کن خونه تون.

کتاب بخونید.

با اقوامی که راحتی رفت و آمد کن تا تنها نباشه.

خانواده همسر یکی از گزینه های ما هستند، نه تمام گزینه ها.

البته اگر خوبن و احترام خودت و بچه ات حفظ میشه ببرش اونجا.

یا بفرستش تا هم خانواده همسرت دلشون باز بشه و هم شما به کارهات برسی.

خوشا راهی که پایانش تو باشی...
بانو جان سلام امیدوارم حالتون خوب باشه  بانو جان من درگیر مساله ای هستم که نمیتونم راهی براش پ ...

باهاش با ملایمت حرف بزن.

بگو من خونه نشستم و برای تو بچه بزرگ کردم و رفاهت رو فراهم کردم و این طلاها سرمایه زندگیم هست.

دوست دارم یا نگهشون دارم و یا تبدیلشون کنم به چند دنگ خونه.

بگو خودت میدونی چه دوره زمونه ای شده.

خدا صد سال تورو نگه داره برام، اما زنی که دستش خالی باشه و همسرش رو از دست بده ممکن هست برای داشتن یک درآمد و سرپناه مجبور به ازدواج بشه.

من چون تورو و حتی یاد و خاطره تو دوست دارم، نمیخوام مجبور به تحمل چنین شرایطی باشم.

یا این یا اگر همسرت ناراحت میشه از شنیدن این جوری حرف بزن که متوجه بشه در نهایت به نفع خودش هست.

بگو به برادرش بگه من خودم میخوام به نام خانمم بزنم به خاطر زحماتش.

به جای اینکه منتظر بمونه دیگران بهش بگن مثلا زن ذلیل، خودش قبلش بزرگی و کرامتش رو به بقیه ثابت کنه.

بخاطر این چیزها همیشه میگم روی همسرتون کار کنید تا بخشنده و بزرگ و باشخصیت باشه.

سودش به خودتون میرسه.

خوشا راهی که پایانش تو باشی...
بانو ارتمیس عزیزم  میشه در مورد مدیریت روابط با عروسی که به شما بی محلی میکنه باعث میشه معذب ب ...

ببین عزیزم، من هم برادر دارم.

میدونی چطور هستیم با عروس هامون؟

هیچ کاری به کارشون نداریم.

دوست دارن بیان، قدمشون روی چشم.

دوست ندارن، خوش باشن.

برادر وقتی ازدواج میکنه، دیگه رابطه عوض میشه.

نمیشه مثل قدیم بود. برادر مجرد با برادر متاهل کلی فرق داره.

برادر متاهل مسئولیت داره، باید کمکش کنی که بتونه وظایف مرد بودنش رو خوب انجام بده.

همین که ببینیش و بدونی حالش خوبه و راضیه از زندگیش بسه.

راضی هم نباشه، والا خودشون زبون دارن، جامعه و قانون هم که با آقایونه، پس ما چه کاره هستیم؟

خودشون بهتر از ما بلدن چیکار کنن. به هر حال انتخاب کردن و بد و خوب تصمیم خودشون هست.

ما خونه شون هم زیاد نمیریم. مگر خودشون دعوت کنن. اون هم مثل مهمون میریم، مثل مهمون میایم، چون اون خونه حریم یک زن دیگه است و نباید توش سرک بکشیم.

میخواد عروسمون شلخته باشه، به خودش ربط داره، زرنگ باشه، منفعتش به خودش میرسه.

خوشا راهی که پایانش تو باشی...
بانو ارتمیس عزیزم  میشه در مورد مدیریت روابط با عروسی که به شما بی محلی میکنه باعث میشه معذب ب ...

حالا در مورد این نکته به خصوص، بی محلی میکنه؟

یعنی دوست نداره باهاش صمیمی بشید.

شما هم ولش کنید. به زور که نمیتونیم.

میخواد رابطه رو قطع کنه؟

خودش میدونه.

شما به برادرتون بگید ما حداقل ماهی یکبار دوست داریم تورو ببینیم، یک وقتی بگذار، اگر خانمت دوست داره، بیاد. اگر نه خودت تنها بیا دیگه.

اومد هم چیزی به گوشش نخونید.

فقط بفهمه که از قطع رابطه و رفتار عروستون ناراضی هستید.

اون لحظاتی که با هم هستید خوش بگذرونید و حرف اون خانم رو نزنید، لذت ببرید.


خوشا راهی که پایانش تو باشی...

یک بار یک حدیثی خوندم، یادم نیست چی بود، اما مضمونش این بود که اگر کسی حرفی بزنه یا کاری کنه که یک زن و شوهر از هم دور بشن، هزار هزار فرشته مدام بهش لعنت میفرستن.

چون این وسط زندگی ها از هم میپاشه، بچه ها قربانی میشن، مضراتی داره بر زن و مرد.

کارمای خیلی سنگینی داره کاری که باعث دوری زن و مرد بشه از هم.

میدونم شما اینجوری نیستی و چیزی به گوش کسی نمیخونی، مطمئنم. اما بعضی وقتها، بعضی چیزها که سوال میشه، من خونه پرش رو میگم، چون این نوشته ها سال ها میمونه و خیلی ها میخونن و اگر حتی باعث بشه یک نفر، تنها یک حرف نزنه و رابطه دو نفر حفظ بشه، ارزش داره.

آهان اینم بگم، فرد اول زندگی هر کس، همسرشه. نه پدر، نه مادر، نه خواهر، نه برادر.

من اگر بین همسر و برادرم قرار بگیرم، مثلا برادرم بگه بیا سینما، همسرم بگه پارک.

حتما حتما حتما همسرم رو انتخاب میکنم.

از برادرم هم دلجویی میکنم و بعدا از دلش درمیارم، اما اولویتم همسرمه. من اگر با همسرم خوشبخت نباشم، برادر هیچ کاری نمیتونه برام بکنه. هیچ کس همسر نمیشه. هر کی زندگی و مسئولیت های خودش رو داره.

خوشا راهی که پایانش تو باشی...
مگر ما میگیم همه بد هستن؟ اونهایی که خانواده همسرشون خوب هست که اینجا نمیان. دارن زندگی میکنن و لذت ...

سلام بانو آرتمیس عزیز دل😍

خداروشکر خانواده ی همسر من خوب هستن و با این حال من نه تنها این تاپیک بلکه قبلی ها رو هم خوندم و حتی دارم مرور و تمرین میکنم.مهربونم،میخوام بگم اینجا گاهی اوقات برای حل مشکل نمیایم،برای جلوگیری از ایجاد مشکل هم میایم،برای درک زندگی و لذت بردن از اون،بدون گناه هم میایم.

یک بار یک حدیثی خوندم، یادم نیست چی بود، اما مضمونش این بود که اگر کسی حرفی بزنه یا کاری کنه که یک ز ...

بسیار آموزنده بود ممنون 

گفت آسان گیر برخود کارها کز روی طبع ‌/ سخت میگیرد جهان بر مردمان سخت کوش
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز