هیچ وقت با شرایط آدم زورگو و پررو کنار نیا از ترس اینکه دعوا نشه.
اگر درست عمل کنی، در صورت دعوا هم توپ میفته توی زمین آدم زورگو، نه تو زمین شما.
اما باید عمل کنی به این چیزی که میگم.
این دفعه که گوشیت رو خواست، بگو ببخشید، گوشی یک چیز شخصی هست و من نمیدم.
میخواد چیکار کنه؟
جیغ بزنه؟ گریه کنه؟؟
بکنه.
همه میان میگن چی شده، بگو من دوست ندارم گوشیمو بدم دست کسی.
ببینم کسی میگه مقصر شما هستی یا نه؟
همه میدونن این نکته رو.
ممکنه یکی بگه بده حالا بهش، چی میشه؟
بگو دوست ندارم، تا الان هم اشتباه میکردم میدادم. از امروز نمیدم.
اگر زمین به آسمون اومد، آسمون به زمین اومد، کوتاه نیا از حرفت.
اما توهین نکن، داد نزن و حرف گذشته رو هم پیش نکش.
بگذار به قوانین جدیدت عادت کنن.
همسرت هم قهر کرد، حرف نزد باهات، مهم نیست.
کارهای خودت رو بکن و روی اصولت استوار باش.