سلام
من خواننده هر دو تاپیک قبلی بودم و این تاپیک رو هم از اول دنبال میکنم اول میخواستم تشکر کنم از بانو ارتیمیس عزیز برای وقتی که میزارن و بعد هم خواهش کنم که من رو راهنمایی کنن
من حدود 8 سال ازدواج کردم تو سن بیست سالگی و از اول اصلا با خانواده همسرم صمیمی نشدم به این دلیل که از همون اول رفتارشون عادی نبود و درخواست هایی داشتن که من نمیتونستم انجام بدم میخواستن من ادامه تحصیل ندم و فقط او خونه اونها باشم و کار کنم و سرویس بدم
تو تمام این 8 سال ما همیشه با هم مشکل داشتیم قهر های طولانی مدت مثلا یک سال قهر بودیم و نمیرفتیم و عید میرفتیم تو همین یکبار رفتن هم من اصول خودم رو داشتم اصلا کار نمیکردم و اونها همیشه از این موضوع شاکی بودن ولی در مقابل وقتی میهمانمون بودند من عالی پذیرایی میکردم انگار به یک رستوران 5 ستاره اومدن تو این مسیر همسرم هم خیلی همراه بود و کلا ناراحتی ما از اونها به این دلیل بود که از نظر مالی هیچ کاری برامون نکردند و ما کلی ابتدای زندگی سختی کشیدیم از نظر مالی
تو این 8 سال هر دو ادامه تحصیل دادیم همسرم تو کارش پیشرفت کرد و من کار خوبی پیدا کردم و زندگیمون رو درست کردیم الان از نظر مالی با اونها در یک سطح هستیم حتی شاید بشه گفت ما بهتریم و اما سوال من ؟
همسرم کلا یک برادر داره که امسال ازدواج کرد و ما تو مراساتش مثل یک میهمان رسمی شرکت کردیم همه کارهایی که برای ما نکرده اند خانواده همسرم برای ایشون انجام دادن خیلی همه چیز عالی و کامل بود و من همسرم به تازگی متوجه شدیم یک ماشین حدود 200 میلیونی هم بهشون هدیه دادن خلاصه خیلی فرق گذاشتن الان خیلی خواهان ارتباط با ما هستن ولی ما نمیخواهیم شرط همسرم و من اینه که اگر میخواهید روابط عادی شود باید همه کارهای که برای ما نکردید رو جبران کنید فقط هم ماشین مد نظرمون هست بهشون گفتیم باید به ما هم بدید وگر نه هیچ رابطه ای از این به بعد نخواهیم داشت باهاتون
و اینکه من به تازگی باردار شدم و داریم بچه دار میشیم
به نظرتون اشتباه کردیم که این درخواست رو کردیم ازشون ؟ بهتره بیخیال دادن پول بشیم و همون رابطه رسمی سالی یکی دو بار رو داشته باشیم ؟ یا اگر پول رو ندادن کلا قطع رابطه کنیم ؟
ممنون میشم راهنماییم کنید ؟