سحر جان تنها چیزی که می تونم بهت بگم اینه که " نترس"
همین ترس تو رو از پا درمیاره
مشکل ما اینه که همیشه ما نگران رابطه هستیم! ما مواظبیم رابطه سرد نشه برا همینم کلی از خودمون وجودمون وقتمون پولمون برای رابطه مون هزینه می کنیم تهش هم اینه که به خواسته مون نمیرسیم!
یه رابطه ی خوب و سالم رابطه ایه که هم زن هم مرد براش تلاش کنه! نمیشه که همیشه بار این زندگی رو دوش زن باشه! رابطه یه طرفش زنه یه طرفش مرده نه همه طرفش زنه! پس نترس و فضا باز کن تا همسرت هم بتونه تلاش کنه!
من مدت زیادی تلاش کردم دل همسرمو به دست بیارم ولی از یه جایی به بعد به خودم گفتم مگه چی کم داری که تو باید دل به دست بیاری اونم باید برای به دست آوردن دلت تلاش کنه! یه مدت کوتاه رابطه خیلی خیلی سرد شد منم برعکس همیشه که ناراضی بودم وانمود می کردم از شرایط موجود راضی و راحتم. همسرمم سعی کرد بیشتر ازم فاصله بگیره حتی رفتارهای کنترل گرانه ی قبلشو تکرار کرد اما من کوتاه نیومدم! الان آروم آروم داره میاد سمتم و یواش یواش سعی می کنه برام مرد خوبی باشه حرکتهای کوچیکش شروع شده. تو هم نترس و فضا و فرصت بده به همسرت.