ببین عزیزم، برای راحتی در زندگی باید بعضی چیزهارو بپذیریم.
متاسفانه در بعضی از خانواده ها رسم هست که جاری، روابط زیادی با برادر همسرش داره.
زنگ میزنه، کمک میخواد، خارج از عرف لباس میپوشه، حواس مردهارو به خودش پرت میکنه، با بچه اش میخواد توی دل اونها جا باز کنه و غیره.
اگر خواسته هاش بیش از حد زیاد نیست و گهگداری هست، با همسرتون درنیفتید.
خودتون بی محلی اش کنید و سرد باشید باهاش.
اما اگر زیاد شد به همسرتون تذکر بدید و بگید تو باید جمع کنی این قضیه رو با این فرد. من مداخله نمیکنم، اما ناراضی ام.
و کمی خودتون رو کنار بکشید از همسرتون تا رفتارش رو عوض کنه.
نخواهید که همونجا زنگ بزنه و دعوا کنه، بلکه بگید دفعه دیگه سرد باش و پشت گوش بنداز کارش رو.
خودتون رو یک خانم حسود و عصبی و غیر قابل کنترل و احساسی نشون ندهید.
هیچ کس برای حرفهای همچین خانومی تره هم خرد نمیکنه.
اما حرف یک خانم عاقل و دانا زمین نمیمونه.