سلام به همگی
من با خوندن این تاپیک و تاپیک باورها که البته هنوز اولاشم خیلی ذهنم بهم ریخته
البته از اون بهم ریختگی های خوب
ممنون بانو آرتمیس جان که یه تلنگر زدی به من مدیونتم
راستش من سالهاست از درس و تحصیل فاصله گرفتم خانه دار و بچه دار هستن اصلا از موقعیتی که الان دارم راضی نیستم دلم میخاد یه کاری انجام بدم برای رشد و پیشرفت خودم از این حالت منفعل در بیام
ولی راستش اصلا نمیدونم چه کاری
نمیدونم توی چی میتونم موفق باشم و به نتیجه برسم
هر چی فکر میکنم چیزی به ذهنم نمیرسه اینکه چه کاری رو شروع کنم
میدونم این موصوع بی ربط هست ولی بانو آرتمیس جان توی چند تا پست گفتین که برای خودتون برنامه داشته باشید به دنبال آرزوها و اهداف خودتون باشید سر خودتونو شلوغ کنید تا فکرای منفی و بیهوده نکنید ولی من واقعا احساس میکنم فسیل شدم انگیزه و حوصله هیچ کاری رو ندارم و واقعا نمیدونم باید چیکار باید بکنم اونم با این وضعیت کرونا که کلاس هم نمیشه رفت
کلا آدمی هستم که پشتکار و انگیزه ندارم و فقط شاهد موفقیتهای دیگران هستم و غبطه خوردن