اعتمادش رو جلب کن. بعضی وقتها اگر کاری کردن که خوشحالت کنن بگو به همسرت.
و مدام بگو بابا از این حرفها زیاده بین عروس و مادر پسر، من که به این کارها کار ندارم و همه رو دوست دارم.
بگذار حساس نشه حتی در صورت بدگویی اونها.
باید اعتماد از دست رفته رو به دست بیاریم همگی.
از این به بعد غیبت از جاری و مادر و خواهر همسرتون ممنوعه تو خونه.
گاهی حرفهایی بزنید که انگار همه چی تموم شده و همه رو بخشیدید.
خودتون رو به عنوان یک خانم کینه ای و حساس و زودرنج نشون ندید.
البته سعی کنید در دراز مدت به این مرحله برسید که واقعا مهم نباشه براتون.
و این به دست نمیاد جز با عدم صمیمیت و دوری.
یکم عقب بشینید تا درد دیگه ای بهتون اضافه نکنن و فرصت کنید قبلی ها التیام ببخشید.
کرونا خیلی فرصت خوبی برای دور شدن هست، داریم بدبختی و سختی شو می کشیم، منفعتش رو هم ببریم.