2789

اگرسهم های خوبی باشن بامنفی نباید فروخت چون بعد اصلاح دوباره رشد میکنند.

بازار یبار تاسه هفته ریزش داشت ولی من اکثریت سهمام نگهداشتم ووقتی بازارسبزشد جبران کرد اون سه هفته رو.



نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگرسهم های خوبی باشن بامنفی نباید فروخت چون بعد اصلاح دوباره رشد میکنند. بازار یبار تاسه هفته ریزش ...


 قبلا سهمام خوب نبود زیاد سود نمی‌داد جابه جا کردم سهمای خوب و بنیادی این سری گرفتم سود زیاد بده ولی از شانس چند وقته نمیزارن بره بالا همش درجا میزنه سودش 

 قبلا سهمام خوب نبود زیاد سود نمی‌داد جابه جا کردم سهمای خوب و بنیادی این سری گرفتم سود زیاد بد ...

اگرخوب باشن میرن بالا 

فعلا بازار اصلاح داشته و دستخوش هیجان دارا دوم شده

صبورباش😉

اگرخوب باشن میرن بالا  فعلا بازار اصلاح داشته و دستخوش هیجان دارا دوم شده صبورباش😉


مرسی سهمای دارا دوم و سوم خریدم شنیدم رشد میکنن ولی فعلا که چند وقته اصلاح کردن انشاالله که زودتر درست بشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز