یه سوال دارم ازتون من میخوام ماشین شارژی بگیرم برا بچه ولی اکثر اطرافیانم و خواهرمم ک گرفته میگه استفاده نشده ازش و بیشتر به درد دکوری میخوره تو اتاق خواب و باطریشم زود خراب میشه هزینشم سنگینه اگ باطریش خراب بشه !مامانم گفت به جای ماشین شارژی،
یه دوچرخه بردار که بیشتر استفاده میشه
الان قیمت ماشینی ک دیدم سه تومنه و قیمت دوچرخه که تا ۸ الی۹ سالکی میتونه استفاده کنه دو و هفتصد میگه
قیمتاشونم نزدیک هم هست
فقط تو سیسمونی ماشینه وجه ی بهتری داره سره همین دو دلم میترسم ماشین بگیرم بعدا ک استفاده نشد دلم بسوزه چون جاشم ندارم ک بچه بخواد بازی کنه و سوارش بشه و حملشم سخته از طرفی!!
از طرفی میترسم دوچرخه بگیرم ولی وجه ی خوبی نداشته باشه مثل ماشینه تو سیسمونی
شما منو راهنمایی کن چیکار کنم