2777
2789
عنوان

سیسمونی

182 بازدید | 20 پست

یه سوال دارم ازتون من میخوام ماشین شارژی بگیرم برا بچه ولی اکثر اطرافیانم و خواهرمم ک گرفته میگه استفاده نشده  ازش و بیشتر به درد دکوری میخوره تو اتاق خواب و باطریشم زود خراب میشه هزینشم سنگینه اگ باطریش خراب  بشه !مامانم گفت به جای ماشین شارژی،

یه دوچرخه بردار که بیشتر استفاده میشه 

الان قیمت ماشینی ک دیدم سه تومنه و قیمت دوچرخه که تا ۸ الی۹ سالکی میتونه استفاده کنه دو و هفتصد میگه

قیمتاشونم نزدیک هم هست 

فقط تو سیسمونی  ماشینه وجه ی بهتری داره سره همین دو دلم میترسم ماشین بگیرم بعدا ک استفاده نشد دلم بسوزه چون جاشم ندارم ک بچه بخواد بازی کنه و سوارش بشه و حملشم سخته از طرفی!!

از طرفی میترسم دوچرخه بگیرم ولی وجه ی خوبی نداشته باشه مثل ماشینه تو سیسمونی

شما منو راهنمایی کن چیکار کنم

عشقای میشه  برای من و تو دلیم یه صلوات بفرستین  ❤

والا من وجود دوچرخه و ماشین شارژی رو تو سیسمونی نوزاد نمیفهمم😕

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بخاطر اینکه مردم ممکنه اخم کنن میخوای خودتو اذیت کنی ؟؟دوچرخه الان دو تومن مطمئنا خیلی گرون تر میشه پش تصمیم درست تریه برای آیندش 

عاشق که شد که یار به حالش نظر نکرد/ای خواجه درد نیست وگرنه طبیب هست

عزیز با خودت رو راست باش برا دل خودت و آینده بچت چیزی بگیر ک واقعا کارایی داشته باشه دیگران بیان ببینن و برن وتمام چیز الکی نخر اونم با این هزینه ک میگی.. من خودم کل سیسمونیم تقریبا یه شش و خورده ای شد فقط ضروریات گرفتم گفتم هرچی لازم بود بعدا میخرم

من طب رو فقط طب سنتی و اسلامی میدونم و باهاش درمان میکنم، در غالب موارد طب مدرن رو قبول ندارم... پس لطفا سر طب مدرن با من بحث نکنید.. چون من چیزهایی از طب مدرن میدونم که شما زحمت تحقیق بخودتون ندادین و نمیدونین، در مورد طب سنتی هم باهام بحث نکنید... چون تجربه خوبی از بحث کردن در مورد طب سنتی با بعضی از نی نی سایتیا ندارم. 

تا بچه بفهمه ماشین و دوچرخه چیه هزار مدل بهتر میاد و اصلا شاید دلش نخواد بازی کنه با اونا.این کارا چیه اخه....میتونید تو مناسبت ها براش بخرید.

انه...تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت...😍

نه ماشین بگیر نه دوچرخه اخه کو تا اون بچه بزرگ بشه هروقت بزرگ شد هرچی دلش خواشت براش بخر 

منکه اصن نمیزارم مامانم چیرای الکی بخره بعضی چیزارم خودم میخرم 

فقط یه ماشین حمل کودک براش خریدم این بنظرم زیاد استفاده میشه

🧚‍♀️

من سه چرخه کالسکه ای گرفتم از یسالگیش داره استفاده میکنه الان سه سالشه جنس خوب گرفتم مرگ نداره یه خط روش نیافتاده

یه ماشین شارژیم گرفتم من که خیلی استقاده کردم گذاشتمش تراس مامانم تراسشون خیلی بزرگه خیلی بازی میکنه باهاش ولی خب ماشین شارژی گرونه دیگه اینی که من گرفتم هفت و خورده ای شده الان فقط خوبیی که داره تا بزرگسالیش میتونه استفاده کنه بزرگه

حسین جان! پسرانت همگی نام علی بنهادی! جان عالم ب فدای دل بابایی تو😍😍😍
بهتر نیست صبر کنی همون زمان که بچه نیازش میشه بخری؟ با سلیقه خودش

دوچرخه اخه چیزی نیس‌ که تغییر تو قیافش ایجاد بشه تا بوده همین شکلی بوده

بعد اخه ما رسم داریم سیسمونی میان میبینن نباشه حرف مفت میزنن قوم شوهر😢 منم دیگ  حوصلم بشون نمیرسه  میخوام دهنشونو ببندم 

عشقای میشه  برای من و تو دلیم یه صلوات بفرستین  ❤
نه ماشین بگیر نه دوچرخه اخه کو تا اون بچه بزرگ بشه هروقت بزرگ شد هرچی دلش خواشت براش بخر  منکه ...

ماشین حمل کودک چیه؟؟

حسین جان! پسرانت همگی نام علی بنهادی! جان عالم ب فدای دل بابایی تو😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز