2777
2789
عنوان

بیایید یه چیزی بگم

147 بازدید | 3 پست

 وقتی حرفی بین شما و مادرشوهرتون و خواهرشوتون و جاریتون پیش میاد دق و دلیتونو سر شوهر خالی نکنید بنظرم با سکوت و رفتار به شوهرتون بفهمانید چون مستقیم میگید گارد میگیره .انتظار نداشته باشید طرف شمارو بگیره چون نمیگیره .باید غیرمستقیم بهش ثابت کنید خانواده ش باهاتون بد هستن .بعدشم شوهر چکار کنه الکی زندگی خودتونو تلخ میکنید مادرشوهر خواهر شوهر هم شاد میشن .بنطرم کنار شوهرتون وایسین نه مقابلش .رفتار خانواده ش به شوهرتون ربطی نداره تامام.

اینارو خواستم بگم بدونید

تو دنیا فقط یکی هست که واسه من نفس میکشه اونم دماغمه😐تموم شد و رفت

چرا با شوهر دعوا کنیم،من اگه از خواهر یا مادرش ناراحت باشم که محاله، آروم و منطقی با همسرم حرف میزنم و متوجه اشتباهشون میکنم،اماااااااا اگه از دست زنداداشاش ناراحت باشم،چنان پرش میکنم چنان پرررررش میکنم که بیا و ببین🤭🤭🤭 ولی خدایی از جاریام ناراحت باشم رعایت نمیکنم هر جور حرفی بارشون میکنم پیش همسرم تا خالی بشم،همسرم هم طبق معمول طرفه منو میگیره و کلا عصبانیتم تخیله میشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا با شوهر دعوا کنیم،من اگه از خواهر یا مادرش ناراحت باشم که محاله، آروم و منطقی با همسرم حرف میزنم ...

خوبه ولی اینجا میبینم که رفتار خانواده شوهر تاثیر میزاره روی رفتار با همسر

تو دنیا فقط یکی هست که واسه من نفس میکشه اونم دماغمه😐تموم شد و رفت
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792