2789
عنوان

مسکن ملی

91 بازدید | 6 پست

سلام بچه ها من مسکن ملی ثبت نام کردم  امروز تو اداره راه گفتند باز پرداخت وامی که میدن دو ساله هست  یعنی ماهی ۵ ۶ میلیون باید بدیم .پیش پرداخت هم ۶۰ میلیونه .مگه قرار نبود باز پرداخت ده ساله باشه؟؟

زخم ها حافظه دارند،آنها هرگز حرف ها و کلماتی که شنیده اند را فراموش نخواهند کرد.

والا این که خوبه

به ما گفتن اولویت با محلی های خودشونه بعد تهرانی ها در حالی که اونجارو هم واسه لیست ثبت نام گذاشته بودن

یعنی به احتمال ۹۰ درصد به ما نمیدن :((

بیستون هیچ،دماوندم اگر سد بشود...هدفم قسمت من بوده و باید بشود✌🏻🍃 برای خوشبختی هممون یه صلوات بفرست :) 💜

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من شهرستانم گفتند ۶۰ تومن میخواد .باپرداخت هم دو ساله هست و اینکه موقع تحویل مابه و تفاوتشو به نرخ روز حساب میکنند ازمون میگیرن

زخم ها حافظه دارند،آنها هرگز حرف ها و کلماتی که شنیده اند را فراموش نخواهند کرد.

از مستاجری خسته شدم امیدم به این‌مسکن ملی بود اگر اینجوری باشه اینم باید انصراف بدیم

زخم ها حافظه دارند،آنها هرگز حرف ها و کلماتی که شنیده اند را فراموش نخواهند کرد.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792