2777
2789
عنوان

ایا درسته؟

215 بازدید | 22 پست

از شوهرتون سوال میپرسید؟ که مثلا چرا مشغول بود خطش؟ چرا دیر تلفن رو جواب داد؟

چرا مثلا نگفت بهتون ب فلانی، فلان پیام رو داده و.....؟ 

بالاخره ادم بپرسه نپرسه ....

بوی نم بارون 😍🌧️☔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همه زنا میپرسن بابا 

ديوانه و دلبسته ي اقبال خودت باشسرگرم خودت عاشق احوال خودت باشيک لحظه نخور حسرت آن را که نداريراضي به همين چند قلم مال خودت باشدنبال کسي باش که دنبال تو باشداينگونه اگر نيست به دنبال خودت باشپرواز قشنگ است ولي بي غم و منتمنت نکش از غير و پر و بال خودت باشصد سال اگر زنده بماني گذرانيپس شاکر هر لحظه وهر سال خودت باش

ن کاریندارم کی پشت خطته میخای قطع کنی ؟یا مشغول بودی کی بود یا کی بهت اس داد یا توماشینیم اینجاهای ناشناخته کجا میخای بری مگه ولی خودش کافیه ببینه من مشغولم تانفهمه ول کن نیس یا پیام کی میده بهم اینو البته بعضی وقتا

حالا چطورمگه؟

سرداردلها

اصلا نمی پرسم مگه اینکه خودش بگه

ب نظرم اصلا در این خصوص سوالی پرسیده نشه خیلی بهتره چون اصولا آقایون از سوال جواب کردن خوششون نمیاد و البته مسئله ی مهمی هم نیس که بخوای حساس بشی

جهان به اعتبار  "خنده تو" زیباست💕

من اصلا نمی پرسم اصلاااااا خوشم نمیاد بهش گیر بدم بنظرم درست نیست به ادمو اینقد تحت فشار بزاری 

من هیچ وقت بهش گیر نمیدم اونم هیچ وقت رمز گوشیشو ازم قایم نمیکنه هر وقت و هر جاییم گوشیشو بخوام بی چون و چرا میده بهم 

ن کاریندارم کی پشت خطته میخای قطع کنی ؟یا مشغول بودی کی بود یا کی بهت اس داد یا توماشینیم اینجاهای ن ...

من مدام ازش سوال میپرسم، چرا دیر جواب دادی؟ چرا مشغول بودی؟ چرا دیر اومدی 

امروز شدید دعوامون شد 

گفت مغزمو خسته کردی 

اقا اصلا هرکاردلم خواست میکنم

بوی نم بارون 😍🌧️☔
تجسس نکنید بخدا راحتتر زندگی میکنید 

خیلی موافقم باهاتون 

من همیشه میگم اگه کل کارایی که شوهرم دزدکی انجام داده رو تو یه بسته بزارن جلوم هیچ وقت بازش نمیکنم فقط و فقط ارامش خودم نابود میشه

هیچ ادمی بی گناه و پاک و کاملا راست و‌درست نیست من یکی خودم ترجیح میدم از کارهای پنهانیش سر در نیارم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز