2777
2789
عنوان

«شعر۶»

| مشاهده متن کامل بحث + 21507 بازدید | 3223 پست

،🌿🌾🥀


می دانی عشق یعنی چی؟
خیال نمی کنم بفهمی
هیچکس نمی داند من چه حالی دارم! هیچکس …
دلم از تنهایی می پوسید و دردهای ناگفتنی توی دلم تلمبار می شد.
آدم عاشق باشد و نتواند به کسی بگوید،غم انگیز نیست…؟


،🌿🥀🌾

براتون آرزو میکنم ذهنتون انقد درگیر خودتون، اهدافتون وخوشیاتون باشه که وقت نکنید زندگی دیگرانو نقد کنید، بد کسی رو بگيد يا خودتونو با کسی مقایسه کنید☺️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام بانو صبحتون پر از قشنگی ،💓 دوست داشتی تاپیکامو بخون بعد یکم حرف دارم باهاتون💓💓😘

باشه...به روی جفت چشام🙈

تعطیل🚫                                                                                 
ترکیدن خب چطوری تاپیک بزنن😶 سلام میم 💓♀‍🤦🏻

سلام نفس خوبی 

صدا زده بودی تاپیگ ترکیده بود

چرا ترکیدن😨😨😨

💔دراین دنیای بی حاصل چرا مغرور میگردی..💔سلیمان گر شوی آخر نصیب مور میگردی... 💔
سلام نفس خوبی  صدا زده بودی تاپیگ ترکیده بود چرا ترکیدن😨😨😨

صدا زدم تولدمو تبریک بگی نیومدی بهم برخورد تادیکم ترکید 😢😢😢😶😐


تو نی نی سایت چرا میترکن ♀‍🤦🏻

به نظرت 😁😂😂

...

،🥀🍃🌾


شب شده است و دونه دونه چراغ های شهر خاموش می‌شوند
من می‌مانم و
یک مشت تاریکی
یک مشت تنهایی
یک مشت دلتنگی
یک مشت نبودنت…


،🌿🍃🌴

براتون آرزو میکنم ذهنتون انقد درگیر خودتون، اهدافتون وخوشیاتون باشه که وقت نکنید زندگی دیگرانو نقد کنید، بد کسی رو بگيد يا خودتونو با کسی مقایسه کنید☺️

ما گنه کاریم ! آری... جرم ما هم عاشقی است... آری! اما آن که آدم هست و عاشق نیست؛ کیست؟! قیصر_امی ...

در زلف چون کمندش ای دل مپیچ کآنجا 

سرها بریده بینی بی جرم و بی جنایت 

فرزند ایران و جان فدای میهن 🥀💔 جمله ای که اندوهی سخت به قلبم می آورد.... بله من منطقی تصمیم میگیرم و با احساساتم برای تصمیمی که گرفتم عزاداری میکنم🙂😕 کتاب، شعر، موزیک و فیلم حالمو خوب میکنن🌿

ندارد رسم یاری بی وفا یاری که من دارم  دلارامی که من دارم دلارامی دگر دارد.....

تو با اغیار پیشِ چشمِ من مِی ‌در سبو کردی
من از بیمِ شماتت گریه پنهان در گلو کردم...

شهریار#  

حضرتِ درمان بیا...!💛                                                اَللهُمَّ عَجِّل لِوَلیکَ الفَرَج؛ آمین.
سلام نفس خوبی  صدا زده بودی تاپیگ ترکیده بود چرا ترکیدن😨😨😨

سلام بر زیباترین دختر ..منظ...😂😂😂

تعطیل🚫                                                                                 

،🌾🥀🍃

دلم خوش نیست . . .
غمگینم . . .
کسی شاید نمیفهمد . . .
کسی شاید نمیداند . . .
کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی . . .
تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی :
عجب احساس زیبایی . . . !
تو هم شاید نمیدانی . . . !

،🍃🌿🥀

براتون آرزو میکنم ذهنتون انقد درگیر خودتون، اهدافتون وخوشیاتون باشه که وقت نکنید زندگی دیگرانو نقد کنید، بد کسی رو بگيد يا خودتونو با کسی مقایسه کنید☺️

باربد

نمیدونم تعلیق شده 

فرزند ایران و جان فدای میهن 🥀💔 جمله ای که اندوهی سخت به قلبم می آورد.... بله من منطقی تصمیم میگیرم و با احساساتم برای تصمیمی که گرفتم عزاداری میکنم🙂😕 کتاب، شعر، موزیک و فیلم حالمو خوب میکنن🌿

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز