2777
2789
عنوان

«شعر۶»

| مشاهده متن کامل بحث + 21507 بازدید | 3223 پست
سلام دلبر جان صبح بخیر خوبی عزیزم. خدانکنه  خواهش میکنم نازنینم 🦋❤️🤗

سلام عزیزدلم ممنون شما خوبین؟😍😍

مرسی از لطفتون شرمنده میکنید 😍😍❤😘😘

زندگی قبل از اومدنت جریان داشت، ولی بعد اومدنت معنا پیدا کرد 🩷🌸💕

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نگاه کن رویاهای پاره پاره  چگونه بر آب می گریزند  با شعرهای نیمه سروده ای  در دنبا ...


اگر باغ نگاهم پر ز خار است، گلم تاراج دست روزگار است
به چشمانت قسم، با بودن تو، زمستانی ترین روزم بهار است

@nafasam1370     @ماه_تنها     @00نازلی00     @دخترلاکچری20 ...

سلام عزیزم خوبین،🌹

نشناختم اولین باره اسم کاربریتون رو میبینم،😅

براتون آرزو میکنم ذهنتون انقد درگیر خودتون، اهدافتون وخوشیاتون باشه که وقت نکنید زندگی دیگرانو نقد کنید، بد کسی رو بگيد يا خودتونو با کسی مقایسه کنید☺️

فداتشم 😍😍😘 وقت نمیکنم خیلی کم میام، همسرم تصادف کرده🙁

سلام 

خوبی الناز 

چرا خدا بد نده ،🌹

براتون آرزو میکنم ذهنتون انقد درگیر خودتون، اهدافتون وخوشیاتون باشه که وقت نکنید زندگی دیگرانو نقد کنید، بد کسی رو بگيد يا خودتونو با کسی مقایسه کنید☺️

سلام عزیزم خوبین،🌹 نشناختم اولین باره اسم کاربریتون رو میبینم،😅

نفیسه هستم 

😁

🌹💔نــگــرانــمــ...نــگــرانمـ😔 ـنــڪــنــد خــواب بــمــانــمــ..😢..نــڪــنــد بــغــض مــن از شــدت غــمــ،نه بــبــارد،نه بــڪــاهد،ابدالــدهر بــمــانــد.😢..نــڪــنداشــڪ نــریــزمــ؟نــڪــندڪــرب و بــلــاونــجــفــم را نــدهیــ ...حــضــرت اربــابــ..نــڪــنــد بــاز نــخــوانــم ڪــه اے اهل حــرم،مــیــر و عــلــمــدار نــیــامــد...نــڪــنــد بــاز بــمــانــمــ..نــڪــنــد...پــایــپــیــاده حــرمــت بــاز بــمــانــد...بهدلــم حــســرت و آهشــ...نــگــرانــمــ....نــگــرانمــنــڪــنــد دیــر شــود جــاے 😢بــمــانــمــ...اربــابــ_صــدایــ_قــدمــتــ_مــیــ_آیــد😔�
ممنون عزیزم، پاش آسیب دیده شدید، فعلا تو گچه🙁

ایشالا  خوب میشه...خدا رو شکر که آسیب زیادی ندیدن...

تعطیل🚫                                                                                 
نفیسه هستم  😁

،😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳

خدا خفت نکنه نفیسه تویی 

براتون آرزو میکنم ذهنتون انقد درگیر خودتون، اهدافتون وخوشیاتون باشه که وقت نکنید زندگی دیگرانو نقد کنید، بد کسی رو بگيد يا خودتونو با کسی مقایسه کنید☺️

سلام  خوبی الناز  چرا خدا بد نده ،🌹

سلام مهربونم خوبی؟😍

عزیزمی، چیزی نیست فقط پاش شکستگی داره و ربات و تاندون و همه له شدن


خداروشکر بدتر نیست❤ ممنون از احوالپرسیت😘

زندگی قبل از اومدنت جریان داشت، ولی بعد اومدنت معنا پیدا کرد 🩷🌸💕

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز