2777
2789
عنوان

لیزیک چشم

130 بازدید | 12 پست

سلام دوستان الان 2ساله که چشمای شوهرم ضعیف شده و درحدافتضاح چشماش داره ضعیف میشه

میخواستم ببینم جدیدا کسی هست لیزیک کرده باشه؟ هزینش چقدر شد؟ و اینکه شنیدم نمره چشم باید ثابت باشه آیا راسته؟

لطفا راهنماییم کنید🙏

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من تقریبا سال ۸۸ عمل کردم پی آر کا، بسیاااار راضی ام. اینکه باید نمره چشم ثابت بشه یا هرچی رو تو ازمایشات قبل عمل مشخص میشه اصلا نگران این مسائل نباش همه چیز برسی میشه بعد عمل میکنن... عملشم راحته ۲ دقیقه است ، یکمی مراقبت بعد از عمل مهمه که نتیجه رضایت بخش باشه. من مشهد دکتر خاکشور عمل کردم

من تقریبا سال ۸۸ عمل کردم پی آر کا، بسیاااار راضی ام. اینکه باید نمره چشم ثابت بشه یا هرچی رو تو ازم ...

عزیزم یعنی الان چشماتون هیچ ضعفی نداره؟

الانم مراقبت خاصی میخواد؟

من تو اینجهنم همه رویاهامو کشتم                           
من تقریبا سال ۸۸ عمل کردم پی آر کا، بسیاااار راضی ام. اینکه باید نمره چشم ثابت بشه یا هرچی رو تو ازم ...

مرسی عزیزم....کاش بشه عمل کنن نیازی به ثابت شدن نمره چشم نداشته باشه

عزیزم یعنی الان چشماتون هیچ ضعفی نداره؟ الانم مراقبت خاصی میخواد؟

نه الان دیگه ضعیف نیست و مراقبت هم نمیخواد.فقط دو سه بعد از عمل. الان فقط گاهی قطره اشک مصنوعی میریزم گااااااهی نریزمم طوری نیس

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز