2777
2789
عنوان

لیزیک چشم

130 بازدید | 12 پست

سلام دوستان الان 2ساله که چشمای شوهرم ضعیف شده و درحدافتضاح چشماش داره ضعیف میشه

میخواستم ببینم جدیدا کسی هست لیزیک کرده باشه؟ هزینش چقدر شد؟ و اینکه شنیدم نمره چشم باید ثابت باشه آیا راسته؟

لطفا راهنماییم کنید🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من تقریبا سال ۸۸ عمل کردم پی آر کا، بسیاااار راضی ام. اینکه باید نمره چشم ثابت بشه یا هرچی رو تو ازمایشات قبل عمل مشخص میشه اصلا نگران این مسائل نباش همه چیز برسی میشه بعد عمل میکنن... عملشم راحته ۲ دقیقه است ، یکمی مراقبت بعد از عمل مهمه که نتیجه رضایت بخش باشه. من مشهد دکتر خاکشور عمل کردم

من تقریبا سال ۸۸ عمل کردم پی آر کا، بسیاااار راضی ام. اینکه باید نمره چشم ثابت بشه یا هرچی رو تو ازم ...

عزیزم یعنی الان چشماتون هیچ ضعفی نداره؟

الانم مراقبت خاصی میخواد؟

من تو اینجهنم همه رویاهامو کشتم                           
من تقریبا سال ۸۸ عمل کردم پی آر کا، بسیاااار راضی ام. اینکه باید نمره چشم ثابت بشه یا هرچی رو تو ازم ...

مرسی عزیزم....کاش بشه عمل کنن نیازی به ثابت شدن نمره چشم نداشته باشه

عزیزم یعنی الان چشماتون هیچ ضعفی نداره؟ الانم مراقبت خاصی میخواد؟

نه الان دیگه ضعیف نیست و مراقبت هم نمیخواد.فقط دو سه بعد از عمل. الان فقط گاهی قطره اشک مصنوعی میریزم گااااااهی نریزمم طوری نیس

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز