2777
2789
ممنوننم 😘😘😘

ب نیتت اومد؟ خواهش🌹😘

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای مرسی ببین کجا ب نفعشه ک بمونه

بخدا این اومد

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
این ینی بریم بهتره؟

نیت کردم برا کارشوهرت بله

ولی اینا حتمی نیستا اما من همیشه میگم خدایا حرف دلتو داخل فال بزار تو گوگل هست خودتم امتحان کن

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
این ینی بریم بهتره؟

بیین سفر طولانی، ثروت یعنی بری بهتره

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
این ینی بریم بهتره؟

ولی فاله فردا یقه منو نچسبی😂😂😂

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
ن فدات

اماحسم میگه تا ب سال 1400 نرسیده باردار میشی جان من بعد خبرم کن، چون حسم بهم دروغ نمیگه💓

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
اماحسم میگه تا ب سال 1400 نرسیده باردار میشی جان من بعد خبرم کن، چون حسم بهم دروغ نمیگه💓

خدا از دهنت بشنوه ان شالا ک بشم چهار ساله منتظر نی نی هستیم حتما بهت خبر میدم اگه بشم 

خدا از دهنت بشنوه ان شالا ک بشم چهار ساله منتظر نی نی هستیم حتما بهت خبر میدم اگه بشم 

محرم حاجتت میده شک نکن..... 

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
خدا از دهنت بشنوه ان شالا ک بشم چهار ساله منتظر نی نی هستیم حتما بهت خبر میدم اگه بشم 

منم برات دعا میکنم

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش