2777
2789
مرد نیستم

من فقط گرفتم گفتی شوهرم ولی

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
ن بچه نداریم ؟؟؟ینی بچه دار میشیم

بله حتما وخوش چهره هم هست

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وایییی چهار ساله منتظرشم 

بخدا از ته دلم برات فال گرفتم فنجونشم دادم بچه سه سالم براتون انتخاب کرد... نیتت همین بود؟ 

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
بخدا از ته دلم برات فال گرفتم فنجونشم دادم بچه سه سالم براتون انتخاب کرد... نیتت همین بود؟ 

مرسی عزیزم نیتم الان برا کار شوهرم بود نمیدونم اینجا بمونیم یا بریم کرج ولی بچه همیشه تو دلم بوده همیشه بهش فکر کردم

بگو عزیزم نیت کن برات بگیرم 

عزیزم میشه واسه من بگیریمیخوام ببینم کی ازدواج میکنم 

الانم ارشد دامپزشکی دارم😍و هدف ام اینه وکیل شم امسال کنکور دادم و حقوق دانشگاه تهران قبول میشم احتمال زیاد خیلی خوشحالم امیدوارم شمام خوشحال باشین
برا کار چیزی ننوشته بود؟؟؟

الان برا کار‌شوهرتم میگیرم💓

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
عزیزم میشه واسه من بگیریمیخوام ببینم کی ازدواج میکنم 

چسم منتظر باش

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
چسم منتظر باش

فدات 

الانم ارشد دامپزشکی دارم😍و هدف ام اینه وکیل شم امسال کنکور دادم و حقوق دانشگاه تهران قبول میشم احتمال زیاد خیلی خوشحالم امیدوارم شمام خوشحال باشین
این اومد

مرسی عزیزم فدات 

الانم ارشد دامپزشکی دارم😍و هدف ام اینه وکیل شم امسال کنکور دادم و حقوق دانشگاه تهران قبول میشم احتمال زیاد خیلی خوشحالم امیدوارم شمام خوشحال باشین
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تموم بدنم زخمه

delmah77 | 53 ثانیه پیش

حاجت داری بیا

azi_fa | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز