2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مشکلاتتون سر چیه مثلا

سرهمچی البته یکسالی ک بچه دار شدیم همش سر بچه بوده مثلا دیشب بهش انگور میداد میگم دونش تو گلوش گیر نکنه چون هنوز کوچیکه اونم قهر کرده ک فقد بچه تو نیس بچه منم هس

یا مثلا میریم بیرون شب سرد میگه کلاه نزار سرش بچمونم خیلی حساسه زود سرما میخوره منم سرش کردم باز قهر کرد ......

برای عاقبت بخیری پسرم صلوات میفرستین😞حال دلم خیلی بده دعام کنید💔
❤ #اختلاف_داشتن در زندگی زناشویی بسيار طبيعی است اما چگونگی حل اختلافات هنر حفظ رابطه می‌باشد. 👈 ...

نداشتم

هنر حل اختلاف نداشتیم

هنر مدیریت شرایط بحرانی😪

و سوتفاهمها اونقدر زیاد شد که نامزدیمون بهم خورد😑


یا مثلا....کف خونمون سرامیکه فرشای جهازیمو جمع کرده که سرامیکاشو ملت ببینن بچمون مدام میقته سر صورتش کبود شده تا حالا میگم فرشارو بنداز توروخدا با قهر کرده هعی نمیندازه....وختیم قهر میکنه ماهواره رو قط میکنه تا دلخوشی نداشته باشم اتاق و سفرشم جدا گوشیمم بعضی وختا میگیره خرج خونرو هم کم و بزور میاره

برای عاقبت بخیری پسرم صلوات میفرستین😞حال دلم خیلی بده دعام کنید💔
سرهمچی البته یکسالی ک بچه دار شدیم همش سر بچه بوده مثلا دیشب بهش انگور میداد میگم دونش تو گلوش گیر ن ...

شمابزرگتری ؟همسرتون تک فرزنده ؟ دوست بودین قبل ازدواج؟

هیچوقت نگو خدابمن پشت کرده😕شایدتویی که برعکس نشستی😉🙃
شمابزرگتری ؟همسرتون تک فرزنده ؟ دوست بودین قبل ازدواج؟

نه من 9سال کوچیک ترم

نه بابا چه دوستی ماشهرستانیم و یک عقد کاملا سنتی من روز عقد دیدمش تک فرزند نیس ششتا خاهر برادرن این از همشون بدتره

برای عاقبت بخیری پسرم صلوات میفرستین😞حال دلم خیلی بده دعام کنید💔
نه من 9سال کوچیک ترم نه بابا چه دوستی ماشهرستانیم و یک عقد کاملا سنتی من روز عقد دیدمش تک فرزند نیس ...

این شرایطو تویه رابطه بااون خصوصیات دیدم و حتی زیادم وسواس بوده طرف.الان۶۵سالشونه هنوزم که هنوزه قهرمیکنن..

هیچوقت نگو خدابمن پشت کرده😕شایدتویی که برعکس نشستی😉🙃
این شرایطو تویه رابطه بااون خصوصیات دیدم و حتی زیادم وسواس بوده طرف.الان۶۵سالشونه هنوزم که هنوزه قهر ...

منم میدونم تا اخر همینجوریه ولی چه کنم شرایط طلاق و مشاوره ندارم باید بسوزم و بسازم هعی

برای عاقبت بخیری پسرم صلوات میفرستین😞حال دلم خیلی بده دعام کنید💔

اگه من باهاش دعوا کنم و مقصر ایشون باشه که من فقط درمورد موضوع حرف میزنم  بدون توهین و فحش،همیشه سعی میکنم احترام خودش و خانوادش رو پیش خودمم که شده حفظ کنم،اونم در جواب میگه حق داری،دیگه خیلی ناراحتم کرده باشه میگه "بگم غلط کردم آروم میشی"..

ولی اگه من اشتباه کرده باشم و همسرم بحث و دعوا رو شروع کنه من فقط و فقط سکوت میکنم،خودش بعدش آروم میشه روال عادی میگیره...قهر نداریم کلا

قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد❤
اگه من باهاش دعوا کنم و مقصر ایشون باشه که من فقط درمورد موضوع حرف میزنم  بدون توهین و فحش،همیش ...

چقدر خوبه که میتونی موقع بحث سکوت کنی 

اینطوری باعث میشی اوضاع متشنج تر نشه👌🏻

کاش منم میتونستم 😪


بعد وقتی آروم شده بود، سر فرصت موضوع حل میکنید؟

یا نه کلا تا آخرش سکوت میکنی؟

منم میدونم تا اخر همینجوریه ولی چه کنم شرایط طلاق و مشاوره ندارم باید بسوزم و بسازم هعی

الهی آرامش بیادتوزندگیت عزیزم

هیچوقت نگو خدابمن پشت کرده😕شایدتویی که برعکس نشستی😉🙃
چقدر خوبه که میتونی موقع بحث سکوت کنی  اینطوری باعث میشی اوضاع متشنج تر نشه👌🏻 کاش منم میتون ...

منم روی خودم کار کردم تا اینجور شدم چندماه اول منم باهاش بحث میکردم و صدامو بالا میبردم..کم کم یاد گرفتم و دیدم نتیجه بهتری داره

نه دیگه بعدش درباره ش حرفی نمیزنم چون همسرم خودش پشیمون شده و از اینکه براش یادآوری کنم عذاب میکشه...کلا نقطه ضعفش این که زود عذاب وجدان میگیره و از بالا بردن صداش زود پشیمون میشه

قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز