2777
2789
نمی‌دانم چرا آدمها با یکدیگر حرف نمی‌زنند؟ چرا هنگام ناراحتی سکوت یا قهر می‌کنند؟! باور کنید تمام سو ...

ای کاش میتونستم راحت حرفامو و ناراحتیهامو بگم

از بچگی نگفتم

الانم خیلی خیلی سختمه 

من شوهرم هیچی نمیگه بدبخت من خیلی غر میزنم نبش قبر گذشته میکنم. که اون چی گفت اون چیکار کرد و اوووووو. در ضمن در حین غر زدن خونه رو اینقدر تمیز میکنم عین دسته گل میشه خونه بعدش تمیز

 شفای بیماران خاصه داداشم که ام اس گرفته صلوات بفرستین لطفا. التماس دعا. 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من شوهرم هیچی نمیگه بدبخت من خیلی غر میزنم نبش قبر گذشته میکنم. که اون چی گفت اون چیکار کرد و اووووو ...

ارههههه منمممم 

سالها خواننده خاموش بودم جدید نیستم   برای سلامتی خودتون و عزیزانتون تو این کرونا یه صلوات بفرستید   
ای کاش میتونستم راحت حرفامو و ناراحتیهامو بگم از بچگی نگفتم الانم خیلی خیلی سختمه 




#اختلاف_داشتن در زندگی زناشویی بسيار طبيعی است اما چگونگی حل اختلافات هنر حفظ رابطه می‌باشد.

👈 با كمک همسرتان قوانينی برای زمانی كه عصبانی هستيد يا با رفتار همسرتان مخالفيد وضع كنيد. به عنوان مثال...

▪️ قهر نكنيم.
▫️ به هم ناسزا نگوييم.
▪️ مقابل بچه‌ها دعوا نكنيم.
▫️ جای خواب خود را جدا نكنيم.
▪️ اشتباهات گذشته را به رخ نكشيم.
▫️ اختلافات خانوادگی را بيرون از محيط خانه مطرح نكنيم.

برای حل مشكل وقت بگذاريد. گوشی موبايل، تلفن، روزنامه، و بقيه‌ی مواردی كه باعث پرت شدن حواس می‌شود را از دسترس خارج كنيد.

👈 سعی كنيد به نتيجه‌ای برسيد كه هر دو طرف راضی باشيد. اگر به چنين نقطه‌ای نرسيديد، نتيجه بگيريد كه بر سر اين موضوع تفاهم نداريد و آتش بس كنيد و در فرصت مناسب از یک مشاور کمک بگیرید تا مشکلات رو حل کنید و نذارید دلخوری ها تلنبار بشن و ریشه ی اختلافات رو شناسایی و در اسرع وقت برطرف کنید.


اون چی میگه در جوابت

میگه تا ابگوشت تورو نخورم نمیمیرم ینی اول تو بمیر و میگه از دور ورم برو تا راحت شم منم ک جایی ندارم برم هعی

برای عاقبت بخیری پسرم صلوات میفرستین😞حال دلم خیلی بده دعام کنید💔

من هربار دعوا میکنم شوهرم هییییچی نمیگه و این حرف نزدنش موقع دعوا منو بیشتر عصبانی میکنه 

دییییییگه میبینه نه من کوتاه نمیام هی دارم غر میزنم پا میشه میره دستشویی،😂😂😂


کلا خیییلی خونسرده


میگه تا ابگوشت تورو نخورم نمیمیرم ینی اول تو بمیر و میگه از دور ورم برو تا راحت شم منم ک جایی ندارم ...

باهم مشکل دارین

خداجونم میشه کمکم کنی امسال به آرزوم برسم لطفاااا
باهم مشکل دارین

خیلی زیاد تو نامزدی دوسال کلا باهم رابطه نداشتیم من میگفتم طلاق خانواده ها نزاشتن الانم ک یک بچه یکساله دارم هروز خدا قهره منم کارم گریه 

برای عاقبت بخیری پسرم صلوات میفرستین😞حال دلم خیلی بده دعام کنید💔
خیلی زیاد تو نامزدی دوسال کلا باهم رابطه نداشتیم من میگفتم طلاق خانواده ها نزاشتن الانم ک یک بچه یکس ...

متاسفم انشاالله مشکلتون حل بشه

خداجونم میشه کمکم کنی امسال به آرزوم برسم لطفاااا
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز