2777
2789
عنوان

واتساب

269 بازدید | 24 پست

سلام"بچه ها اگ تو واتساب ما شماره ی کسیو داشته باشیم ولی اون نداشته باشه اگ وضعتیش رو ببینیم طرف میفهمه؟

من هرچه مولانا شدم..اون شمس تبریزی نشد..ای شمس ناتبریزی ام هرگز فراموشم نکن...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وقتي دوطرف شماره همو سیو نداشته باشن اصلا نمیشه استاتوسو دید

اخه من این شماره رو جدید گرفتم هیشکی نداره..چطور میتونه داشته باشه؟

من هرچه مولانا شدم..اون شمس تبریزی نشد..ای شمس ناتبریزی ام هرگز فراموشم نکن...

اولا اون فرد شمارتو داره که وضعیتش برات  قابل دیدنه اگه بازم مبخای اون نفهمه وضعیتشو دیدی این برنامه رو بریز و از داخل این برنامه نگاه کن نمیفهمه 

ولی تو خوده واتساپ ببینی زده میشه

🌺✨سنَحیا بعد کُرباتنا ربیعا، کاننا لم نذق بالأمس مُراً🌈🍃‏پس از مصیبت هایمان، بهاری خواهیم زیست گویی،طعم تلخ دیروز را نچشیده ایم❤️💙💜💚🧡💛
شماره هرکیو داشته باشی وضعیتاشو میبینی  اگه طرفم شمارتو داشت ک میفهمه اگه نداشت نمیفهمه

من همه ی مخاطبینام تو تلفن دخیره ن نه سیم..وقتی نصب کردم واتساپو برام اورد منم وضعیتشون رو دیدم اما نمیخوام بفهمن ک پیگیرشون بودم و دیدم..این سیم جدیده و شمارشو ندارن

من هرچه مولانا شدم..اون شمس تبریزی نشد..ای شمس ناتبریزی ام هرگز فراموشم نکن...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز