2777
2789
عنوان

«شعر۵»

| مشاهده متن کامل بحث + 38874 بازدید | 5906 پست
آخرین دیدار اصلا هم خوب نیس من پیش خواهرم بودم  تا ساعت آخر هیچوقت از ذهنم پاک نمیشه دوساله&nb ...

بیخبر بدتره خداحافظی کنه بره وبگه مواظب خودت باش زود برمیگردم واصلا برنگرده که بدتره همیشه چشمت به در هست 😪😪

از سخن چینان شنیدم آشنایت نیستم 🖤❤ خاطراتت را بیاور تا بگویم کیستم ❤🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چالش  گفته بودم که اگر بوسه دهی توبه کنم  توبه بشکستم و یک بوسه دگر میخواهم 😜

دِلبرا! یک بوسه دادی اینقدر نازَت زِ چیست؟!
گرَ پشیمان گشته ای؛ بگذار در جایَش نَهَم...!😆

حضرتِ درمان بیا...!💛                                                اَللهُمَّ عَجِّل لِوَلیکَ الفَرَج؛ آمین.
اون مصرع و رو خودشون دادن  کع ما کامل کنیم

اهان ..خیلی خوب بود ..میتونی به جای گرفتار رو برجای مست و شیدا بزاری هم وزنش حفظ میشه هم گرفتار با دیدار هم اوا هستن

فرزند ایران و جان فدای میهن 🥀💔 جمله ای که اندوهی سخت به قلبم می آورد.... بله من منطقی تصمیم میگیرم و با احساساتم برای تصمیمی که گرفتم عزاداری میکنم🙂😕 کتاب، شعر، موزیک و فیلم حالمو خوب میکنن🌿

دِلبرا! یک بوسه دادی اینقدر نازَت زِ چیست؟! گرَ پشیمان گشته ای؛ بگذار در جایَش نَهَم...!😆

چقدر رند بوده شاعرش😁😅

فرزند ایران و جان فدای میهن 🥀💔 جمله ای که اندوهی سخت به قلبم می آورد.... بله من منطقی تصمیم میگیرم و با احساساتم برای تصمیمی که گرفتم عزاداری میکنم🙂😕 کتاب، شعر، موزیک و فیلم حالمو خوب میکنن🌿

اهان ..خیلی خوب بود ..میتونی به جای گرفتار رو برجای مست و شیدا بزاری هم وزنش حفظ میشه هم گرفتار با د ...

یجوردیگه م نوشتم ببین 

دلبسته به یک ثانیه دیدار تو بودم 

من همانم که از اول همدم و یار تو بودم 

اون گرفتارم خوب میشع میخواستم مصرع یکم بلند بشع😕

I would love to be kind to me, i saw with all kindness
بفرما🤗

ممنون😄😅❤

فرزند ایران و جان فدای میهن 🥀💔 جمله ای که اندوهی سخت به قلبم می آورد.... بله من منطقی تصمیم میگیرم و با احساساتم برای تصمیمی که گرفتم عزاداری میکنم🙂😕 کتاب، شعر، موزیک و فیلم حالمو خوب میکنن🌿

بیخبر بدتره خداحافظی کنه بره وبگه مواظب خودت باش زود برمیگردم واصلا برنگرده که بدتره همیشه چشمت به د ...

بدتر اونی هست که لباس سپید عروسی بپوشی 

زنگ در و بزنن به شوق داماد در وباز کنی 

ببینی داداشت با خبر مرگ مادرت آمده 

لباس سفید تو در آری لباس سیاه تنت کنی😢😢😢

شب جشن نامزدی بشه شب غریبان مادرت

دیگه نخوای یادت بیادهیچ وقت سالگرد عروسیت🖤 

تعطیل🚫                                                                                 
یجوردیگه م نوشتم ببین  دلبسته به یک ثانیه دیدار تو بودم  من همانم که از اول همدم و یار ت ...

اره اینم خیلی خوبه 👌 مصرع بلند بشه وزنش بهم میریزه

فرزند ایران و جان فدای میهن 🥀💔 جمله ای که اندوهی سخت به قلبم می آورد.... بله من منطقی تصمیم میگیرم و با احساساتم برای تصمیمی که گرفتم عزاداری میکنم🙂😕 کتاب، شعر، موزیک و فیلم حالمو خوب میکنن🌿

دِلبرا! یک بوسه دادی اینقدر نازَت زِ چیست؟! گرَ پشیمان گشته ای؛ بگذار در جایَش نَهَم...!😆

وان بوسه چنان است كه لب بر لب تو 

 انقدر بماند كه نماند  نفسم🙈

I would love to be kind to me, i saw with all kindness
وان بوسه چنان است كه لب بر لب تو   انقدر بماند كه نماند  نفسم🙈

حافظ از بوسه و معشوق نوشت!
حق هم داشت🧐

قرن او هر دو قدم یک "ون ارشاد" نداشت!


تعطیل🚫                                                                                 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز