2789
عنوان

کنکور

| مشاهده متن کامل بحث + 610 بازدید | 101 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

شما بیا نظر بده پس همینجور چشمت بستی رو هوا حرف میزنی هنوز نمیدونی مردم برای چی خواستار تعویق هستن ف ...

تعویقی که به ضرر مابقی تموم نشه ن ک بمونن برا1400داوطلبان99و باظرفیت یکسان ب ضرر99ای ها باشه،نمیدونم شماچجور ندیده قضاوت میکنی ولی امیدوارم تک تک تون بهترین رتبه روبیارین:)

تعویقی که به ضرر مابقی تموم نشه ن ک بمونن برا1400داوطلبان99و باظرفیت یکسان ب ضرر99ای ها باشه،نمیدونم ...


ما نمیخایم با ۱۴۰۰ کنکور بدیم شما فرق تعویق با لغو نمیدونید تعویق یعنی عقب بیوفته نه اینکه لغو شه تا سال دیگه داریم میگیم ترم بهمن بریم ک دغدغه گرما با ماسک نداشته باشیم پای جلسه .ی حرفی میخواید بزنید اول ببینید منظورمون چیه بعد همینجور حرف بزنید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792