2789
عنوان

کنکور

| مشاهده متن کامل بحث + 610 بازدید | 101 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


همهجا باز شد این کنکورم بدین بره دیگه چقدلفتش میدین ی سالونیمه وقت دارین

ببخشید ک جونمونو از سر راه نیاووردیم


در ضمن کنکور بدیم کل جامعه درگیر میشه

پس احتمال مبتلا شدن شما هم زیاد میشه

فمینیست هستم
خیلی از شرکت کننده ها هستن ک یکسال وقت گذاشتن تعویق بیفته فقط اونها ضرر کردن نمیشه ک دوسال تمامو بشی ...

اینم درسته

این لحظه ها مال مان‌ بله یه جوری باش که انگار بار اخره به اینی که داری قانع باش خره

ایشالله که تعویقه 🦄

اونایی که کنکور ندارن لطفا اظهار نظر نکنن 😐😐😐😐😐


🌺✨سنَحیا بعد کُرباتنا ربیعا، کاننا لم نذق بالأمس مُراً🌈🍃‏پس از مصیبت هایمان، بهاری خواهیم زیست گویی،طعم تلخ دیروز را نچشیده ایم❤️💙💜💚🧡💛
خیلی از شرکت کننده ها هستن ک یکسال وقت گذاشتن تعویق بیفته فقط اونها ضرر کردن نمیشه ک دوسال تمامو بشی ...

همه یکسال نشستن درس خوندن والا جونمون مهم تره تا کنکور وقتیم ک برگزار شه نمیشه ک نری

امروز و دیروز کسی از نحوه ی برگزاری ناراضی نبود به هر حال امیدوارم نتایج بدی نداشته باشن

😂😂😂😂 پیجای کنکوری رو دنبال کن

کلی عکس هس ک نشون میده پروتکل ها رعایت نشده و ۵۰ نفر هم درگیر شدن

حالا بماند اون دسته از داوطلبین کنکوری ک کرونا داشتن و دیر کنکور رو براشون برگذار کردن

فمینیست هستم
واقعا شرایط مارو درک نمیکنن فقط میگن برید کنکور بدید مگه چیه . 

همون 😅🦄

جواب ندی بهتره 

🌺✨سنَحیا بعد کُرباتنا ربیعا، کاننا لم نذق بالأمس مُراً🌈🍃‏پس از مصیبت هایمان، بهاری خواهیم زیست گویی،طعم تلخ دیروز را نچشیده ایم❤️💙💜💚🧡💛
ببخشید ک جونمونو از سر راه نیاووردیم در ضمن کنکور بدیم کل جامعه درگیر میشه پس احتمال مبتلا شدن ...

الان یک سالو خورده ایه وقت دارن99ای ها،بمونید براسال بعد ظلم میشه درحق1400ایها،چون ظرفیت تغییرنمیکنه،واینکه اذر هم انفولانزاهست هم کرونا،وقتی تصمیم گرفتع از15شهریور بچه6ساله رو بفرسته مدرسه ک هیچ توانایی مراقبت ازخودش رو نداره این کنکورم بگیره تموم شه،مثل تمام جاهایی ک باز گذاشتن

همهجا باز شد این کنکورم بدین بره دیگه چقدلفتش میدین ی سالونیمه وقت دارین

شما کنکوری هستی مگه شرایط مارو درک میکنی لفتش بدیم ک چی بحث جونمون در میونه نشستیم تو خونه تا سر کوچه نمیریم یهو پاشیم بریم تو این تجمع بااین شرایط 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792