2777
2789
عنوان

بی بی چک

| مشاهده متن کامل بحث + 320 بازدید | 63 پست
[QUOTE=148472562]مرسی عزیزم من تازه نگران بودم سایزشون خوب نیس مطمئن بودم حامله نمیشم ولی دکترم خاطر ...

من ۳ روز قبل موعودم فهمیدم روز ۱۴ سیکلم رفتم هنوز ازاد نکرده بودم من تقریبا ۱۰ ۱۲ روز بعد رابطه فهمیدم

مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت                                                                                                                                                           

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم ان شاء الله یک بچه سالم وتپل مپل به دنیابیاری

مرسی گلم😘

مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت                                                                                                                                                           
چه خوب  منم لتروزل بدون امپول میخام بخورم امید بخدا برام دعا کن لطفا 🥰خدا نینیتو حفظ کنه

انشالله نتیجه میده واست عزیزم فقط چند روز تخمک گذاری استراحت کن کار سنگین نکن

مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت                                                                                                                                                           
نه ببخشید اشتباه تایپی بود امپول نزدم. کلا امپولو بیشتر واسه کسایی میزنن که سابقه ی کیست دارن

من تنبلی دارم ولی تا به حال کیست نداشتم ولی از اول درمان تا الان امپول و میدن حالمم بد میشه باهاش 

میخام دیگه نزنم 

اصلا ماه پیش من قبل اینکه دکتر امپول بده یه تخمکام ازاد شده بود برا دوتا دیگش داد کاش نمیداد اونام خودش ازاد میشد  

که داند به جز ذات پروردگار که فردا چه بازی کند روزگار🤍
به من این ماه دکتر لتروزول داد ولی امپول نداد دوبارم ازش پرسیدم گفت نیاز نیست حتی ترسیدم رفتم با ب ...

نه عزیزم نترس.منم بدون امپول مصرف کردم اونم فقط دودوره.کلا لتروزول خیلی ریسک کمی داره که بدون امپول تبدیل به کیست بشه برعکس متفورمین 

در ۹۹.۹.۱۱زیباترین هدیه مو از خدا گرفتم یه فندوق کوچولوی دوست داشتنی که یه تیکه از وجودمه 😍😍در تاریخ ۹۹.۹.۹.بهتریترین اتفاق زندگیم خواهد افتاد مطمعنم 😍سکوت کن..فرقی نمیکند از روی رضایت باشد یا دلخوری این روزها مردم از سکوت کمتر داستان میسازند
نه عزیزم نترس.منم بدون امپول مصرف کردم اونم فقط دودوره.کلا لتروزول خیلی ریسک کمی داره که بدون امپول ...

از روز چند خوردین و چند تا ؟ 


که داند به جز ذات پروردگار که فردا چه بازی کند روزگار🤍
نه عزیزم نترس.منم بدون امپول مصرف کردم اونم فقط دودوره.کلا لتروزول خیلی ریسک کمی داره که بدون امپول ...

خداروشکر

خدا نی نی تو‌برات حفظ کنه وزیر سایه پدرومادر بزرگ شه🤩🤩😘😘😘

دعا کن خدا به حق این روز به منم زود نی نی بده😘😘😘

واقعا خسته شدم

اگر امتحان هم بود تو این دوسال خسته شدم

اگر مجازات هم‌بود به اندازه کافی مجازات شدم

خداروشکر خدا نی نی تو‌برات حفظ کنه وزیر سایه پدرومادر بزرگ شه🤩🤩😘😘😘 دعا کن خدا به حق این روز ب ...

منم دوساله 

دقیقا جملات اخرت و همش میگم 

که بسه دیگه

که داند به جز ذات پروردگار که فردا چه بازی کند روزگار🤍
نه ببخشید اشتباه تایپی بود امپول نزدم. کلا امپولو بیشتر واسه کسایی میزنن که سابقه ی کیست دارن

من پلی کیستیک دارم

درانتظارمعجزه ام میدونم خدا حواسش هست درتنگنای زندگی (میشه یک صلوات مهمونم کنید) 
تنبلی داری؟

مشکل اصلیم لوله هام هست

قبلا خارج از رحم شدم از لوله راستم که جدیدا بستن چون ملهتب بود شدید و گفتن نمی ذاره باردار شی

لوله چپم هم یه مقدار پیچ خورده ست

جدیدا فهمیدم فولیکولام‌هم‌کوچیکن

من پریودام‌منظم حالا نمی دونم این فولیکول کوچیک از کجا اومد

بعد‌مصرف کلومیفن‌پریودام‌بهم‌ریخت

مشکل اصلیم لوله هام هست قبلا خارج از رحم شدم از لوله راستم که جدیدا بستن چون ملهتب بود شدید و گفتن ...

ان شاءالله این ماه جواب بگیرین 

کلومیفن و اینا چون هورمونیه بهم میریزه پریودو 

که داند به جز ذات پروردگار که فردا چه بازی کند روزگار🤍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز