مشکل اصلیم لوله هام هست
قبلا خارج از رحم شدم از لوله راستم که جدیدا بستن چون ملهتب بود شدید و گفتن نمی ذاره باردار شی
لوله چپم هم یه مقدار پیچ خورده ست
جدیدا فهمیدم فولیکولامهمکوچیکن
من پریوداممنظم حالا نمی دونم این فولیکول کوچیک از کجا اومد
بعدمصرف کلومیفنپریودامبهمریخت