چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
منم دو دوره لتروزول خوردم امپول نزدم همون بار دوم باردار شدم
در ۹۹.۹.۱۱زیباترین هدیه مو از خدا گرفتم یه فندوق کوچولوی دوست داشتنی که یه تیکه از وجودمه 😍😍در تاریخ ۹۹.۹.۹.بهتریترین اتفاق زندگیم خواهد افتاد مطمعنم 😍سکوت کن..فرقی نمیکند از روی رضایت باشد یا دلخوری این روزها مردم از سکوت کمتر داستان میسازند
منم دو دوره لتروزول خوردم امپول زدم همون بار دوم باردار شدم
من چندماهه اقدام کردم دکتره متفورمین دادبادوفاستون ازوقتی اقدام کرده بودم پریودیم نامنظم شده بود فقط گفت شوهرتون عملی نداشته گفت ن اصلا سونوی داخلی انجام دادگستری پلی کیستیکه به نظرت عکس رنگی لازم نیست برای لوله های رحمم وآزمایش برای شوهرم
درانتظارمعجزه ام میدونم خدا حواسش هست درتنگنای زندگی (میشه یک صلوات مهمونم کنید)
[QUOTE=148472562]مرسی عزیزم من تازه نگران بودم سایزشون خوب نیس مطمئن بودم حامله نمیشم ولی دکترم خاطر جمعمم کرد انشال ...[/میگم چندروز از رابطه باید بگذره ک بفهمی بارداری یا نه؟
کلا امپولو بیشتر واسه کسایی میزنن که سابقه ی کیست دارن
در ۹۹.۹.۱۱زیباترین هدیه مو از خدا گرفتم یه فندوق کوچولوی دوست داشتنی که یه تیکه از وجودمه 😍😍در تاریخ ۹۹.۹.۹.بهتریترین اتفاق زندگیم خواهد افتاد مطمعنم 😍سکوت کن..فرقی نمیکند از روی رضایت باشد یا دلخوری این روزها مردم از سکوت کمتر داستان میسازند