2777
2789
عنوان

بی بی چک

| مشاهده متن کامل بحث + 320 بازدید | 63 پست
برا من ک تاثیر داشت من البته مشکلی نداشتم برا زود باردار شم فقط کلومفین خوردم

میگن میشه کیست خب

درانتظارمعجزه ام میدونم خدا حواسش هست درتنگنای زندگی (میشه یک صلوات مهمونم کنید) 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مگه میشه بخوری آمپول نزنی تاثیرداره


منم دو دوره لتروزول خوردم امپول نزدم همون بار دوم باردار شدم

در ۹۹.۹.۱۱زیباترین هدیه مو از خدا گرفتم یه فندوق کوچولوی دوست داشتنی که یه تیکه از وجودمه 😍😍در تاریخ ۹۹.۹.۹.بهتریترین اتفاق زندگیم خواهد افتاد مطمعنم 😍سکوت کن..فرقی نمیکند از روی رضایت باشد یا دلخوری این روزها مردم از سکوت کمتر داستان میسازند
خوش به حالتون.ان شاءالله نی نی تون به سلامتی دنیا بیادبرای من هم دعا کنید

من نینی ندارم دعاکن داشته باشم یعنی بارداربشم

درانتظارمعجزه ام میدونم خدا حواسش هست درتنگنای زندگی (میشه یک صلوات مهمونم کنید) 
مبارکه گلی ان شاءالله به خوبی بگذرونی  به من امپول ازاد سازی میدن  از لحظه ای که میزنم ت ...

مرسی عزیزم من تازه نگران بودم سایزشون خوب نیس مطمئن بودم حامله نمیشم ولی دکترم خاطر جمعمم کرد

انشالله این ماه باردار میشی خانمی😘

مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت                                                                                                                                                           
مرسی عزیزم من تازه نگران بودم سایزشون خوب نیس مطمئن بودم حامله نمیشم ولی دکترم خاطر جمعمم کرد انشال ...

نگف سایز ۲۸ کیست میشه؟ 

دکترت گف خووشون ازاد میشن؟

که داند به جز ذات پروردگار که فردا چه بازی کند روزگار🤍
منم دو دوره لتروزول خوردم امپول زدم همون بار دوم باردار شدم

من چندماهه اقدام کردم دکتره متفورمین دادبادوفاستون ازوقتی اقدام کرده بودم پریودیم نامنظم شده بود فقط گفت شوهرتون عملی نداشته گفت ن اصلا سونوی داخلی انجام دادگستری پلی کیستیکه به نظرت عکس رنگی لازم نیست برای لوله های رحمم وآزمایش برای شوهرم

درانتظارمعجزه ام میدونم خدا حواسش هست درتنگنای زندگی (میشه یک صلوات مهمونم کنید) 

[QUOTE=148472562]مرسی عزیزم من تازه نگران بودم سایزشون خوب نیس مطمئن بودم حامله نمیشم ولی دکترم خاطر جمعمم کرد انشال ...[/میگم چندروز از رابطه باید بگذره ک بفهمی بارداری یا نه؟

Khodaya shokret ♥️
منم دو دوره لتروزول خوردم امپول زدم همون بار دوم باردار شدم

به من این ماه دکتر لتروزول داد ولی امپول نداد

دوبارم ازش پرسیدم گفت نیاز نیست

حتی ترسیدم رفتم با به دکتر دیگه مشورت کردم اونم کفت نیاز نیست.

میگن میشه کیست خب

عزیزم تو نی نی سایت خیلی چیزا میگن 

اگ میخواست کیست بشه ک الان من باید کیست داشتم

مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت                                                                                                                                                           
نگف سایز ۲۸ کیست میشه؟  دکترت گف خووشون ازاد میشن؟

ن اتفاقا گفتم ۲۷خیلی بزرگ نیس گفت ن عالیه


مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت                                                                                                                                                           
امپول زدی یا نه 

نه ببخشید اشتباه تایپی بود امپول نزدم.

کلا امپولو بیشتر واسه کسایی میزنن که سابقه ی کیست دارن

در ۹۹.۹.۱۱زیباترین هدیه مو از خدا گرفتم یه فندوق کوچولوی دوست داشتنی که یه تیکه از وجودمه 😍😍در تاریخ ۹۹.۹.۹.بهتریترین اتفاق زندگیم خواهد افتاد مطمعنم 😍سکوت کن..فرقی نمیکند از روی رضایت باشد یا دلخوری این روزها مردم از سکوت کمتر داستان میسازند
عزیزم تو نی نی سایت خیلی چیزا میگن  اگ میخواست کیست بشه ک الان من باید کیست داشتم

عزیزم ان شاء الله یک بچه سالم وتپل مپل به دنیابیاری

درانتظارمعجزه ام میدونم خدا حواسش هست درتنگنای زندگی (میشه یک صلوات مهمونم کنید) 
ن اتفاقا گفتم ۲۷خیلی بزرگ نیس گفت ن عالیه

چه خوب 

منم لتروزل بدون امپول میخام بخورم امید بخدا برام دعا کن لطفا 🥰خدا نینیتو حفظ کنه

که داند به جز ذات پروردگار که فردا چه بازی کند روزگار🤍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز