2777
2789
عنوان

1ملیون گوشت...

278 بازدید | 20 پست

چندوقت دیگه بایدباگونی پول ببریم تایه آب معدنی بخریم...

امروزرفتم گوشت بخرم چون عادت ندارم فقط برای ۱ماه بخرم ۲تاسردست یه رون گوسفند

وکیلووهفتصدگوساله شد۱ملیون 

عجیب شده زندگیاتوایران عجییییببببببب

اسم خودم سپیناز هست  چون نی نی سایتیادوست دارن اسم کاربراوعکسشونوبدونن گفتم ۵۰درصدشوحل کنم  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😲😲😲😲 بابا لاکچری

چراحرف بیخودمیزنید 

چه ربطی به لاکچری داره اخه من همون اول نوشتم واسه چندماه میخرم

اسم خودم سپیناز هست  چون نی نی سایتیادوست دارن اسم کاربراوعکسشونوبدونن گفتم ۵۰درصدشوحل کنم  
لاکچری😐

چراحرف بیخودمیزنید 

چه ربطی به لاکچری داره اخه من همون اول نوشتم واسه چندماه میخرم

اسم خودم سپیناز هست  چون نی نی سایتیادوست دارن اسم کاربراوعکسشونوبدونن گفتم ۵۰درصدشوحل کنم  

خیلی وقته که این قیمته....مگه بعد از چند سال رفتی قصابی؟😑😑😑😑😑😑

عزیزای دلم لطف میکنین برای سلامتی گل پسرم یه صلوات بفرستین؟اگه فرستادین بگین منم برای حاجت شما صلوات بفرستم مهربونا🤩😍😘
چراحرف بیخودمیزنید  چه ربطی به لاکچری داره اخه من همون اول نوشتم واسه چندماه میخرم

وا بی اعصاب داغون..انگار حالا چی گفتم بهش فحشت دادم مگه

بـزن دلـو به دریـا🌊 بیـا..تنهـام تـو دل🤍 تنهـاییا..دنیـارو🌍ول کن و تنهـا بیـا..فقـط قلبتـو❤️ همرات بیـار..
خیلی وقته که این قیمته....مگه بعد از چند سال رفتی قصابی؟😑😑😑😑😑😑

اره بارقبل ۲۰سال پیش بود 

اسم خودم سپیناز هست  چون نی نی سایتیادوست دارن اسم کاربراوعکسشونوبدونن گفتم ۵۰درصدشوحل کنم  

منم میگیرم همینه....چرخی کیلویی ۹۵ تومن

کاربری مهرناز۳۵ سابق...زمستان سرد کلاغ غذا نداشت تا جوجه ها شو سیر کنه، گوشت بدن خودشو میکند و میداد به جوجه هاش تا سیر شوندزمستان تمام شد و کلاغ مرد!اما بچه هاش نجات پیدا کردند و گفتند:آخی خوب شد مرد، راحت شدیم از این غذای تکراری!این است واقعیت این روزگار ما... 
عزیزم خب زیاد گرفتی دیگه.حداقل 4 کیلو شده.ولی درسته گرونی بیداد میکنه.

رون ۳کیلو۶۰۰بود 

سردستام ۳کیلونمیدونم 

با۱و۷۰۰گوساله 


وحشتناکه گرونی 

واقعااعصاب ادم بهم میریزه 

انگاردزدبهت زده

اسم خودم سپیناز هست  چون نی نی سایتیادوست دارن اسم کاربراوعکسشونوبدونن گفتم ۵۰درصدشوحل کنم  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش