2777
2789
عنوان

قد

322 بازدید | 27 پست

سلام ..بچه ها کمک نمیدونم چیکار کنم من دو سال پیش با یه پسری رل زدم اونموقع من قدم از ایشون کوتاه تر بود حالا الان من هم خیلی بلند تر از ایشون شدم هم خیلی هیکلی تر و ایشون ریزه میزه هستن😂خودشونم چندبار گفتن چقدر تو داراز شدی و این حرفا حس میکنم اونم داره اذیت میشه نمیدونم چیکار کنم باهاش کات کنم یا واسم مهم نباشه قد و ادامه بدم و ایشون قراره بیاد چند وقت دیگ خاستگاریم واقعا نمیدونم چیکار کنم من قدم ۱۷۳ و ایشون ۱۶۹ ولی خیلی بلند تر من نشون میدم 😐💙

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه گوگولی تو دوراغ بلوغ رل زدین🙄😂😂 

چند سالتونه؟ من خودم اهل پسر تپلی و قد بلندم🙁😂😂

تُ از فصل پاییز زیباتری، من از فصل پاییز تنها ترم...🍁بگذار کسی نداند،که چگونه من به جای نوازش شدن،گزیده شده ام..!🌊

خوش به حالتون قد بلندین من قدم همش 158 حس میکنم خیلی کوتولم☹️

"سرم را شاید بتوانند دیگران گرم کنند...                                      " اما وقتی تو نیستی...                                               "هیچکس نیست دلم را گرم کند! 

قد مهم نباشه برات

عشقم پسرم بهترینم نفسم بنده به نفسات.مامان خیلی منتظر اومدنت بودم فدای دستای کوچولوت بشم.پسر خوشگلم داداشی شدنت مبارک دورت بگردم تو انقد مهربونی چه داداشی خوبی میشی برا کنجد تو دلم❤❤❤

اشکال نداره قد اینا ملاک نیس ملاک عشقه❤️حرف مردم زیاده بیخی💋خوشبخت باشین😍عشق منم خیلی قد بلند تر از منه بهتره بگم از سینش میام🤷🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😥😂 اختلال رشد قدی داره ولی بازم دوسش دارم ❤️😍

اگه دوسش داری واقعا و خجالت نمیکشی اصلا مهم نیس تو اینستا خیلیا هستن اینجوری عاشق شدنو ازدواج کردن

"سرم را شاید بتوانند دیگران گرم کنند...                                      " اما وقتی تو نیستی...                                               "هیچکس نیست دلم را گرم کند! 
من ۱۸ و ایشون ۲۲

وا چرا قد کشیدی 😐 عزیزم هرکسی جوری دوست داره مهم خودتی که مشکلی داشته باشی با قدش یا نه هیچکس جز خودتون مهم نیس اگر راضی هستین ادامه بده 

تُ از فصل پاییز زیباتری، من از فصل پاییز تنها ترم...🍁بگذار کسی نداند،که چگونه من به جای نوازش شدن،گزیده شده ام..!🌊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش