2789
خب اسطوره که مال قدیم و زمان قاجار نیست    

منظورم اینه قشنگه ارزش خوندن داره

دوستای گلم برای بچه دارشدنم و همه کسایی ک بچه ندارن یه ایت الکرسی بخونید .🙏🙏🙏انشالله حاجت روا بشید بحق امام زمان

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

آها از اون لحاظ     ببخشید عزیزم    

خواهش میکنم‌گلم

دوستای گلم برای بچه دارشدنم و همه کسایی ک بچه ندارن یه ایت الکرسی بخونید .🙏🙏🙏انشالله حاجت روا بشید بحق امام زمان
چرا؟رمانش بده دان کردم بخونم تازه امروز؟

رمانش اوایلش بدک نیست

ولی آخراش خیلی چرته

توصیه میکنم نخون 

چون وقت هدر دادنه

در کنار ساحل دریای غم قایقی میسازم از دلواپسی بر دوسوی پرچمش خواهم نوشت یه مسافر از دیار بی کسی 😔
مرسی..پس بگردم دنبال یه رمان دیگه  چه رمانی خوبه،،؟

خواهش میکنم

من خودم واقعا بعد این رمان از هر رمانی بدم میاد و بازم توصیه میکنم نخونش 

در کنار ساحل دریای غم قایقی میسازم از دلواپسی بر دوسوی پرچمش خواهم نوشت یه مسافر از دیار بی کسی 😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792