pariparis مدیر عضویت: 1399/03/03 تعداد پست: 1750 عنوان رمان | مشاهده متن کامل بحث + 321 بازدید | 24 پست سلام خانوما رمانی که قدیمی باشه و قشنگ باشه مثل رمان های زمان قاجار و تو این مایه ها اگه خوندین معرفی کنید لطفا 1399/05/08 | 17:00 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
pariparis مدیر استارتر عضویت: 1399/03/03 تعداد پست: 1750 چند سالته؟ اگه تازه نوجوون شدی و کنابتی قدیمیتر رو نخونی قطعا بامداد خمار اولین گزینه است 23 حتما گزینه های بعدیم بگیذ لطفا
fer1367 عضویت: 1397/10/30 تعداد پست: 1674 خب اسطوره که مال قدیم و زمان قاجار نیست منظورم اینه قشنگه ارزش خوندن داره دوستای گلم برای بچه دارشدنم و همه کسایی ک بچه ندارن یه ایت الکرسی بخونید .🙏🙏🙏انشالله حاجت روا بشید بحق امام زمان
دختر_ابریشمی عضویت: 1399/02/01 تعداد پست: 3447 منظورم اینه قشنگه ارزش خوندن داره آها از اون لحاظ ببخشید عزیزم فــــــــاطــمه سادات هستم همــسر آقا حـــــامد و مــامـــان ســید میـــثــاق عزیزم
fer1367 عضویت: 1397/10/30 تعداد پست: 1674 آها از اون لحاظ ببخشید عزیزم خواهش میکنمگلم دوستای گلم برای بچه دارشدنم و همه کسایی ک بچه ندارن یه ایت الکرسی بخونید .🙏🙏🙏انشالله حاجت روا بشید بحق امام زمان
agirl_nutella عضویت: 1398/11/07 تعداد پست: 8747 من نه من از وقتی که رمان استادخلافکار رو خوندم دیگه از هر رمانی بدم میاد چرا؟رمانش بده دان کردم بخونم تازه امروز؟
109 عضویت: 1398/12/19 تعداد پست: 112 چرا؟رمانش بده دان کردم بخونم تازه امروز؟ رمانش اوایلش بدک نیستولی آخراش خیلی چرتهتوصیه میکنم نخون چون وقت هدر دادنه در کنار ساحل دریای غم قایقی میسازم از دلواپسی بر دوسوی پرچمش خواهم نوشت یه مسافر از دیار بی کسی 😔
agirl_nutella عضویت: 1398/11/07 تعداد پست: 8747 23 حتما گزینه های بعدیم بگیذ لطفا رمان پریچهر م مودب پور هم تقریبا مثل بامدادخماره ولی هم حال هم گذشته
agirl_nutella عضویت: 1398/11/07 تعداد پست: 8747 رمانش اوایلش بدک نیست ولی آخراش خیلی چرته توصیه میکنم نخون چون وقت هدر دادنه مرسی..پس بگردم دنبال یه رمان دیگه چه رمانی خوبه،،؟
109 عضویت: 1398/12/19 تعداد پست: 112 مرسی..پس بگردم دنبال یه رمان دیگه چه رمانی خوبه،،؟ خواهش میکنممن خودم واقعا بعد این رمان از هر رمانی بدم میاد و بازم توصیه میکنم نخونش در کنار ساحل دریای غم قایقی میسازم از دلواپسی بر دوسوی پرچمش خواهم نوشت یه مسافر از دیار بی کسی 😔
agirl_nutella عضویت: 1398/11/07 تعداد پست: 8747 خواهش میکنم من خودم واقعا بعد این رمان از هر رمانی بدم میاد و بازم توصیه میکنم نخونش نه دیگه نمیخونمش