خانمها یکساعت پیش اشتباهی وایتکس خوردم ،امدم خونه وایتکس تو نوشابه خانواده بود منم نمیدونستم سر کشیدم یدفعه حس کردم گلوم میسوزه و ترشه سریع هر چی خوردم دادم بیرون ،ولی گلوم زبونم ومعده ام میسوزه حالت تهوع دارم 😭
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
🥰🥰آیلتسی ها بیایین اینجا دور هم باشیمhttps://www.ninisite.com/discussion/topic/3928843/دوستایی-که-میخوان-ایلتس-امتحان-بدین-بیایین-با-هم-باشیم?postId=124787704
جهنم همون زندگی اجباری با احمق های اطرافه... بحث اول انسانیت چیه؟اینه که به سلیقه همه احترام بزاریم.طرف با حجابه،به تو ربطی نداره.بی حجابه،به تو ربطی نداره.تتو داره،به تو ربطی نداره.چاقه،به تو ربطی نداره.قیافش کجه،به تو ربطی نداره.به همه باید احترام بذاری.