من 2 فصل دیدم .ببین من فیلم های آلمانی رو دوست ندارم . چون دیالوگاش احساسی نیست شخصیت هاش همیشه خشک و یخن . موضوعش اینه یه نیروگاه اتمی هست که بغلش یه غاره . توی غار 2 تا در هست یکی 33 سال عقب میبره یکی 33 سال جلو .
موضوعش خیلی خوبه اما شخصیت ها و دیالوگها نه . همم باید انقدر حواص جمع نگاه کنی که قاطی نکنی چون مثلا طرف میره گذشته هم جوونیش هم پیریش باهم حرف میزنن . یهو میبینی در آنه واحد یه نفر سه نفره . گذشته حال آینده . من نصفه نیمه گذاشتم موند . باز چند قسمت دانلود کن ببین شاید تو خوشت اومد. من بهت فیلم لیست سیاه رو معرفی میکنم پر از حادثه های های جنجالی و پر رمز و راز. و عاشق شخصیت اولش شدم. یعنی محشره ها. ببینی کیف میکنی. 7 فصل دیدم هنوزم نمیدونم شخصیت اصلی کیه ؟؟؟؟ از بس پر رمز و رازه .