2777
2789
عنوان

گل مژه ☹☹

48 بازدید | 11 پست

سلام ............

دیشب چشممو با مایع ظرفشویی شستم و حسابی سوخت .

صبح پاشدم دیدم پلک چشمم یکم ورم کرده 

با چایی شستم دیگ‌چکار کنم بنظرتون؟

میدونم کارم اشتباه بود

با صابون بچه 



با مابه ظرفشوییی اخه  




گوش کن ببین چی می گم 

بهد از یه حمام طولانی با اب گرم ارام انقدررررر ماساژش بده سرش باز میشه چرکش در بیاد 

خرّم آن روز که پرواز کنم تا بر دوست               به هوای سر کویش پرو بالی بزنم            ❤                               الهی شکرگزار این زندگی هستم که به من بخشیدی؛ به خاطر همه چیزش:تو را شکر بابت آدم‌هایی که معلم من بوده‌اند.❤تو را شکر بابت درس‌هایی که زندگی به من ارزانی داشته‌اند.❤تو را شکر برای عشقی که می‌گیرم، می‌بخشم و می‌پراکنم. ❤                              ( تایپ کردم گلبهارجون بعد دیدم  "ر" جا افتاده)😮

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم مجرد بودم همین اتفاق افتاد برام

گل مژه بد اذیت میکرد پلکم ورم کرده بود انگار چشمم مشت خورده😂عینک دودی رو در نمی اوردم موقع امتحانات دانشگاه


متخصص چشم رفتم برام پماد چشمی و قطره استریل چشمی نوشت روزی دو سه بار استفاده میکردم

گفت اگه بعد یه هفته خوب نشد بیا سرپا برات دربیارم

که خداروشکر با این دوتا خوب شد

شماهم برو داروخونه قطره استریل چشمی و پمادشو بخر

همیشه توکلت به خدا باشه و امید وار باش؛    نا امیدی از جانب شیطان است.همیشه سعی کن خوبی های اطرافیانتو پیدا کنی و تو ذهنت مرور کنی؛ روزی دوتا خوبی پیدا کن👌امکان نداره پشیمون بشی از اینکار.به مشکلات بخند و بهشون ثابت کن تو اشرف مخلوقاتی و قوی تر از اینی هستی که بخواد زمینت بزنه؛ پاشو و مقاومت کن و نابودش کن😊.وقتی میم مشکلات رو برداریم‌ زندگی شیرین می شود         خـدا گر ز حــکـمـت ببندد دری ؛ ز  رحـمـت گشاید در دیگری. برای سلامتی و ظهور منجی عالم بشریت ؛امام زمان (عج) صلوات بفرستید.
اخه بدترش نمیکنه؟؟ با چایی بهتر نیست؟

نه عزیزم 

من خودم همش گل مژه میزنم دکتر خودش گفت بشور با شامپو بچه

این زرده فیروز خیلی خوبه

مهربانی‌هایت روزی به تو باز خواهند گشت...🤍🕊تولیدی انواع لباس زنانه ماصوعاmasoua_brand@با عشق برای بانوان سرزمینم تولید می‌شود💜

شما گل مژه زده بودین...مال من حساسیته


عه؟ اخه تیترو نوشتی گل مژه

فکر کردم شماهم گل مژه زدی

اوکی

همیشه توکلت به خدا باشه و امید وار باش؛    نا امیدی از جانب شیطان است.همیشه سعی کن خوبی های اطرافیانتو پیدا کنی و تو ذهنت مرور کنی؛ روزی دوتا خوبی پیدا کن👌امکان نداره پشیمون بشی از اینکار.به مشکلات بخند و بهشون ثابت کن تو اشرف مخلوقاتی و قوی تر از اینی هستی که بخواد زمینت بزنه؛ پاشو و مقاومت کن و نابودش کن😊.وقتی میم مشکلات رو برداریم‌ زندگی شیرین می شود         خـدا گر ز حــکـمـت ببندد دری ؛ ز  رحـمـت گشاید در دیگری. برای سلامتی و ظهور منجی عالم بشریت ؛امام زمان (عج) صلوات بفرستید.

اتفاقا چایی بدترش میکنه

راهکار های خانگی رو ولش کن

اگه میخوای اسم دوتا پمادی ک دکتر همش بهم میده رو بهت بگم

مهربانی‌هایت روزی به تو باز خواهند گشت...🤍🕊تولیدی انواع لباس زنانه ماصوعاmasoua_brand@با عشق برای بانوان سرزمینم تولید می‌شود💜

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

نتیجه فوتبال

pari89eee | 35 ثانیه پیش
2791
2779
2792