منم مجرد بودم همین اتفاق افتاد برام
گل مژه بد اذیت میکرد پلکم ورم کرده بود انگار چشمم مشت خورده😂عینک دودی رو در نمی اوردم موقع امتحانات دانشگاه
متخصص چشم رفتم برام پماد چشمی و قطره استریل چشمی نوشت روزی دو سه بار استفاده میکردم
گفت اگه بعد یه هفته خوب نشد بیا سرپا برات دربیارم
که خداروشکر با این دوتا خوب شد
شماهم برو داروخونه قطره استریل چشمی و پمادشو بخر