2789
شوهر جزبدبختی چیزی نداره

نه اصلا هم اینجوری نیس....من خیلی خوشحال وراضیم وخدامم شکرگذارم ....اگه یکی با آدم حسابی وعاقلانه ازدواج کنه متاهلی بهتراز مجردیه....همه که بدبخت نیستن

 دتاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۹بهترین اتفاق زندگیم افتاد.                 اون اتفاق حاجت روایی خواهرم وخوشبختی خودش وپسراش هست....منم تو این تاریخ نی نی تو دلیم رو سالم وبسلامتی بغل گرفتم دارم به خوشبختی سه عزیزم نگامیکنم و سر برسجده الهی مینهم....خدایا صدهزارمرتبه شکرت💚💚💚😗😗❤❤❤😍😍
نه اصلا هم اینجوری نیس....من خیلی خوشحال وراضیم وخدامم شکرگذارم ....اگه یکی با آدم حسابی وعاقلانه از ...

مشکل اینه که همش شانسیه حتی تو دوره عقد یا نامزدی جنتلمن ترین فردم باشه میتونه روی واقعی شو بعدا نشون بده حتی اکه از هر نظر عالی باشه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مشکل اینه که همش شانسیه حتی تو دوره عقد یا نامزدی جنتلمن ترین فردم باشه میتونه روی واقعی شو بعدا نشو ...

توکل برخدا کردن وعاقلانه انتخاب باید کردبقیش دیگه دست خداس ....وگرنه نمیشه که اردواج نکرد

 دتاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۹بهترین اتفاق زندگیم افتاد.                 اون اتفاق حاجت روایی خواهرم وخوشبختی خودش وپسراش هست....منم تو این تاریخ نی نی تو دلیم رو سالم وبسلامتی بغل گرفتم دارم به خوشبختی سه عزیزم نگامیکنم و سر برسجده الهی مینهم....خدایا صدهزارمرتبه شکرت💚💚💚😗😗❤❤❤😍😍
توکل برخدا کردن وعاقلانه انتخاب باید کردبقیش دیگه دست خداس ....وگرنه نمیشه که اردواج نکرد

چرا نشه ازدواج نکرد ؟ اون زمان قدیم بود که خانومافقط برای ازدواج و بچه داری میدونستند الان خانوم ها هدف های خیلی بزرگ تری از شوهر کردم دارن و ازدواج جز گزینه های زندگیشون نیست

چرا نشه ازدواج نکرد ؟ اون زمان قدیم بود که خانومافقط برای ازدواج و بچه داری میدونستند الان خانوم ها ...

نه همیشه که مجرد بودن خوب نیس آدم به همراه نیاز داره به همصحبت نیاز داره به محبت به زندگی مستقل دوست داشته شدن وووو.....خب فقط تولیدمثل نیس که ....مجردی تا یه سنی خوبه بعداون تنها موندن اصلا خوب نیس .....اصلا نمیشه تنهاموند 

 دتاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۹بهترین اتفاق زندگیم افتاد.                 اون اتفاق حاجت روایی خواهرم وخوشبختی خودش وپسراش هست....منم تو این تاریخ نی نی تو دلیم رو سالم وبسلامتی بغل گرفتم دارم به خوشبختی سه عزیزم نگامیکنم و سر برسجده الهی مینهم....خدایا صدهزارمرتبه شکرت💚💚💚😗😗❤❤❤😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792