بنظرمن ازخدا بخواه یه همدم خوب اگه به صلاحته بهت بده.واینکه ویژگیای اخلاقی که دوس داری داشته باشه،خودتم داشته باشون.مثلامودب و...
ولی کلا خودتو به کسی وابسته نکن.مهارتای مختلفویادبگیرواعتمادبنفستوببربالا.روی روابط اجتماعی هم کارکن ودرزمینه هایی که دوس داری،فعالیت کن