2777
2789
عنوان

کاش بمیرم

| مشاهده متن کامل بحث + 416 بازدید | 33 پست
منم از این کارا کردم از غصه خل شدیم هممون

ان شاالله خدا بهمون نی نی سالم بده، تا هنوز دیوونه نشدیم😁

دستی بر تا.رو.ت ، ورق، طالعع بینی، ستاره بینی، قهوه و... دارم..دوست داشتی بیا برات انرژی تو بخونم..از حال و آینده.. (کارم با احترام رایگان نیست)

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من خیلی فکر میکنم خیلی غصه میخورم میترسم ام اس بگیرم مامانم مدام میگه اینجوری نکن با خودت و خودتو بد ...

تو تنها نیستی خیلیا مثل ما هستن وبا سختی بچه دار میشن انشالله بچه دار میشی خدارو شکر مشکل حادی نداری چرا انقدر نا امیدی دوبار سقط چیزی نیست خدارو شکر که سالمین باردار میشین

توکلت علی الله.. 

خب دکتر چی میگه

روش های آزمایشگاهی رو تشت کردین

چرا آی وی اف پی جی دی نمیکنی

دارم به پری ها و فرشته ها فکر میکنم، به راز ماندگاری رنگدانه های ماندنی، به غزل آینده نگرانه، به پناهگاه هنر. و این تنها نامیرایی ست که من و تو در آن شریکیم، لولیتا.
الان بچه داری عزیزم؟ منم از این کارام خجالت می کشم، حس می کنم خل شدم

نه ندارم و دیگه ممکن نیست .. 

از دید بقیه مسخره اس ولی خودمون میدونیم که تو دلمون چی گذشته که این حرکاتو انجام دادیم 

من خیلی فکر میکنم خیلی غصه میخورم میترسم ام اس بگیرم مامانم مدام میگه اینجوری نکن با خودت و خودتو بد ...

انقد خو تو عذاب نده، بسپار به خد ا، من ۳ بار سقط داشتم. همه فک و فامیل محرد بودن وقتی ازدواح کردم. حالا نه تنها متاهل شدن بلکه بچه دومو دارن میارن و من فقط  به خد ا توکل می کنم

دستی بر تا.رو.ت ، ورق، طالعع بینی، ستاره بینی، قهوه و... دارم..دوست داشتی بیا برات انرژی تو بخونم..از حال و آینده.. (کارم با احترام رایگان نیست)

رها کن بسپرش بخدا

⛔اقایان درخواست دوستی ممنوع⛔امام رضا(ع):کسی که بر ارتکاب گناه پافشاری می‌کند و از آن دست‌بردار نیست و (در عین حال) از خدای خود طلب عفو و بخشش می‌کند در حقیقت خود را مسخره کرده است.💖اگه خواستید درد دل کنید یا مشکلی داشتید نیاز به حرف زدن داشتید میتونید رو من حساب کنید البته فقط خانم ها💖
۳ ساله یکی ازفامیلای شوهرم با من کلا ۲ ۳ ماه فاصله داشت ازدواجشون بچه ش راه میره حرفم میزنه ولی من ...

اوه تازه 3 ساله من 7 ساله ازدواج کردم شوهرم میگه زوده هنوز

هر کی بعد من ازدواج کرده بچه چند ساله داره اونایی که با من سال 92 ازدواج کردن بچه دوم رو هم حاملن

دارم به پری ها و فرشته ها فکر میکنم، به راز ماندگاری رنگدانه های ماندنی، به غزل آینده نگرانه، به پناهگاه هنر. و این تنها نامیرایی ست که من و تو در آن شریکیم، لولیتا.
خب دکتر چی میگه روش های آزمایشگاهی رو تشت کردین چرا آی وی اف پی جی دی نمیکنی

حقیقت میترسم سراغ ivf برم چون اکثرا نتیجه نگرفتن 

خیلی میترسم دکترا میگن ن خودت ن شوهرت مشکلی ندارین ولی من خیلی استرس دارم

❤️R❤️

نه ندارم و دیگه ممکن نیست ..  از دید بقیه مسخره اس ولی خودمون میدونیم که تو دلمون چی گذشته که ...

عزیزم. ان شااءالله ممکن میشه برات. هیج غیر ممکنی وجود نداره، وگر خدا بخواد.الهی بخواد

خدا به دلت نگاه کنه

دستی بر تا.رو.ت ، ورق، طالعع بینی، ستاره بینی، قهوه و... دارم..دوست داشتی بیا برات انرژی تو بخونم..از حال و آینده.. (کارم با احترام رایگان نیست)

۳ ساله یکی ازفامیلای شوهرم با من کلا ۲ ۳ ماه فاصله داشت ازدواجشون بچه ش راه میره حرفم میزنه ولی من ...

پس اصلا غصه نخور ۳سال چیزی نیست بخدا من ۱۲ساله عروسی کردم من پس باید چی بگم بارداری قبلیم تا دم مرگ رفتم و برگشتم دو ماه توای سی یو و بیمارستان بودم و بخاطر مشکلم دو بار تو مغزم خون مرد وبه اصطلاح سکته کردم از ۲۲سالگی تا الان درگیرم الانم که دارم سقط میکنم

توکلت علی الله.. 

عزیزم ناامید نباش گلم خدابزرگه و مهربون من خودم بعد ۸سال باردارشدم توکلت به خداباشه منم خیلی سختیا کشیدم خیلی حرفا خوردم.انشاالله به زودی زود دامنت سبز بشه به حق خانم فاطمه زهرا

پسرقشنگم‌در۹۹/۹/۲۶بدنیا اومد و زندگی منو‌وباباش رو‌قشنگتر کرد🌹🌹‌اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحمّدٍ وَ آلِ مُحمّد
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز