2777
2789
عنوان

«شعر4»

| مشاهده متن کامل بحث + 53641 بازدید | 8664 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


در این زمانه‌ی بی های و هوی لال‌پرست خوشا به حال كلاغان قیل و قال پرست چگونه شرح دهم لحظه ...

به به

چه گلی وارد شد

سلام عشق جااان

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///

دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور... :) 😢  ‌‌‌‌‌‌  ‌‌‌‌‌‌‌‌    ‌‌‌‌‌‌‌‌ ...

هههییییییعععععععع

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///

روزی قهر خواهم کرد باتمام دنیا….

ان روز روی بلندترین بام دنیاخواهم نشست و های های خواهم گریست…

تاشایددنیا ببیند.دلش بسوزد به حال خرابم… بس کند بازی هایش رابامن…

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///

سپاس❤ گفتم تاپیک شعره یخورده ادبی باشیم😐😂



پارسا شو تا بباشی پادشا بر آرزو

کارزو هرگز نباشد پادشا بر پارسا



ناصرخسرو

ترجمه‌ی متون فنی به نفع خیریه       ***به دلایلی نمیتونم درخواست دوستی قبول کنم. ببخشید دوستای عزیزم***

چه تلخ است…

علاقه ای که عادت شود…

عادتی که باور شود….

باوری که خاطره شود…

وخاظره ای که درد شود…

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///

درست تاپیک شعرہ ولی بہ جدا ما خودمونم اینجوری حرف نمیزنیم خوشگلم😄

میدونم😂😂

تو فکرم بود دکلمه بخونم تاپیک بزنم 

فک نمیکردم نی نی سایت اهل شعرو ادبم داشته باشه😍

اگه من همش می رقصم اگه من همیشه مستم از کار دنیا می ترسم😄

I’m not upset that you lied to me,
I’m upset erom now on i
can’t believe you .
_____________________

از اینکه بهم دروغ گفتی ناراحت نیستم
از اینکه دیگه نمیتونم بهت اعتماد کنم ناراحتم

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///



عاشق این شعرم😍😍😍😍😍😍


بی مھابا بغلم کن وسط مردم شھر 

بہ خدا عشق بہ رسوا شدنش می ارزد 


🍃❣🍁

نفسم شعر و تنم شعر و روانم شعر است                                من اگر شعر نباشد بخدا میمیرم💖❣🍁🍃
دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور... :) 😢  ‌‌‌‌‌‌  ‌‌‌‌‌‌‌‌    ‌‌‌‌‌‌‌‌ ...

هر زمان فالی گرفتم غم مخور آمد ولی

این امید واهی حافظ مرا بیچاره کرد

دوستت دارم ای خیال لطیف ....دوستت دارم ای امید محال... 🍂🖤
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز