2777
2789
عنوان

«شعر4»

| مشاهده متن کامل بحث + 53641 بازدید | 8664 پست
همین که گوشه‌ی یک باغ کوچک، اتاقی رو به آفتاب داشته باشم برایم کافیست... من با کتاب‌ها و موسیقی‌ام، ...

‏اهالیِ صبح و شب یکدیگر را نمی‌فهمند
یکی با صدایِ گنجشک ها مست می‌شود
و‌ دیگری با سکوتِ محض !

annak...annakarenina.....درخواست دوستی آقایون 👉لغو کاربری

روحم میخواهد برود یک گوشه بنشیند، پشتش را بکند به دنیا، پاهایش را بغل کند و بلند بگوید: من دیگر بازی نمیکنم …

براتون آرزو میکنم ذهنتون انقد درگیر خودتون، اهدافتون وخوشیاتون باشه که وقت نکنید زندگی دیگرانو نقد کنید، بد کسی رو بگيد يا خودتونو با کسی مقایسه کنید☺️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم شرمنده ام هر چی فکر کردم اسم شما یادم نیومد معذرت میخوام و ممنون بابت این شعر زیبا🥀🥀🥀

وا عزیزدلم دشمنت شرمنده این حرفا چیه مگه بچه کوچولو ام ناراحت بشم دلبر 😁😁❤

خیلی لطف داری زیبایی صفت چشماته دوست عزیز💕💚


دوستت دارم ای خیال لطیف ....دوستت دارم ای امید محال... 🍂🖤

‹ جالب ترین شخصیت را مردادی‌ها دارند!🌱

چه فصلی بهتر از تابستان؟!🍉

و چه ماهی بهتر از مرداد؟!

اصلا آدمی که در دلِ گرما متولد شده، مگر می‌تواند خواستنی نباشد؟!🌼

تابستان، فصلِ خوبیست و مرداد، ماهی پر از انگیزه...💕

شاید به همین خاطر است که مردادی‌ها، افرادی قاطع، مصمم و با پشتکار هستند...

به حرارتِ ظهرِ گرم ترین فصلِ سال، مهربان اما عجولند،

و درست مانند شیری مغرور و مقتدر، همیشه آماده‌ی گرفتنِ تصمیماتِ بزرگ و دیده شدن!

وقتی یک مردادی در زندگی‌ات باشد، معنایِ واقعیِ دست و دلبازی و محبت را می‌فهمی!🍃

انگار خورشید، با تمامِ عظمتش، تویِ قلبِ مردادی‌ها جا مانده، که هم عاشق هایی وفادارند‌، هم شیفته‌ی درخشیدن و ریاست!

حواستان باشد؛

نباید غرورِ یک مردادی را شکست،

مردادی‌ها برایِ حفظِ غرورشان، تا پایِ جان می‌جنگند!💛

می‌دانم؛ آدمِ خوبی بودن، ربطی به ماه و سال ندارد...

اما خودم به چشم دیده‌ام؛

مردادی‌ها واقعا خوبند🌸☺️›


#نرگس_صرافیان_طوفان


💜||

annak...annakarenina.....درخواست دوستی آقایون 👉لغو کاربری

بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی

دلت بگیره ولی دلگیری نکنی

شاکی بشی ولی شکایت نکنی

گریه کنی اما نذاری اشکات پیدا شن …

خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدش بگیری

خیلی حرفارو بشنوی ولی نشنیده بگیری!

خیلی ها دلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی …

براتون آرزو میکنم ذهنتون انقد درگیر خودتون، اهدافتون وخوشیاتون باشه که وقت نکنید زندگی دیگرانو نقد کنید، بد کسی رو بگيد يا خودتونو با کسی مقایسه کنید☺️

کاش میتوانستم خاموش شوم

فنا شوم

محو شوم

من از این روزگار خسته شده ام

از این لحظه هایی که حال مرا نمی فهمند و کند می گذرند بیزارم

من از تمام شایدها و بایدها متنفرم …

براتون آرزو میکنم ذهنتون انقد درگیر خودتون، اهدافتون وخوشیاتون باشه که وقت نکنید زندگی دیگرانو نقد کنید، بد کسی رو بگيد يا خودتونو با کسی مقایسه کنید☺️

سرد و بی طاقت و یکریز دلم می لرزد  به گمانم عاشق شده این دل ،که چنین می لرزد  😁بلد ن ...

احسنت 

تا باشه از این جوگیر شدنا 😊🍀

دوستت دارم ای خیال لطیف ....دوستت دارم ای امید محال... 🍂🖤


{💕🙋🏼‍♀}


باید‌خودمو‌بغل‌کنم‌و‌بهش‌بگم

راه‌طولانی‌و‌سختی‌رواومدی

من‌بهت‌افتخار‌میکنم ...



حافظ کل قرآن 😍من یڪ دختر چآدریم😊شاد و پر نشاط☺️سر زنده و پرڪآر😉قرآن ونهج البلاغه اگر میخوانم ... رمآن هم می خوانم😍پآی سجاده اگر گریه میکنم😭خنده‌هام بین دوستام تماشایی است😅من اگر چادر سرم میکنم☝️نقاشم هستم✏️خطم هم خوبه ✍🏻حرف های دخترونم هم سر جاشه🤪شوخۍ هاۍ دوستانه هم میکنم😆تئاتر و سینماهم‌میرم البته‌نه هرفیلمی🙃کوه هم میرم با حفظ حجابم🏔من‌قشنگ تر ازدنیای‌خودم سراغ ندارم😍 



You Can't Remove past

But You Shouldn't Repeat it


نمیتونی گذشته‌رو پاک کنی اما میتونی تکرار نکنیش!🤷🏼‍♀💕✨



حافظ کل قرآن 😍من یڪ دختر چآدریم😊شاد و پر نشاط☺️سر زنده و پرڪآر😉قرآن ونهج البلاغه اگر میخوانم ... رمآن هم می خوانم😍پآی سجاده اگر گریه میکنم😭خنده‌هام بین دوستام تماشایی است😅من اگر چادر سرم میکنم☝️نقاشم هستم✏️خطم هم خوبه ✍🏻حرف های دخترونم هم سر جاشه🤪شوخۍ هاۍ دوستانه هم میکنم😆تئاتر و سینماهم‌میرم البته‌نه هرفیلمی🙃کوه هم میرم با حفظ حجابم🏔من‌قشنگ تر ازدنیای‌خودم سراغ ندارم😍 

↟🎈

همہ چیز

اول یڪ رویاستــ

و ناگہان اتفاق مےافتد . . .!(:


حافظ کل قرآن 😍من یڪ دختر چآدریم😊شاد و پر نشاط☺️سر زنده و پرڪآر😉قرآن ونهج البلاغه اگر میخوانم ... رمآن هم می خوانم😍پآی سجاده اگر گریه میکنم😭خنده‌هام بین دوستام تماشایی است😅من اگر چادر سرم میکنم☝️نقاشم هستم✏️خطم هم خوبه ✍🏻حرف های دخترونم هم سر جاشه🤪شوخۍ هاۍ دوستانه هم میکنم😆تئاتر و سینماهم‌میرم البته‌نه هرفیلمی🙃کوه هم میرم با حفظ حجابم🏔من‌قشنگ تر ازدنیای‌خودم سراغ ندارم😍 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خرید جهیزیه

kiaa1380 | 28 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز